Cautare




, Contributor

Design |
|

Design inspirat de Jaguar: concurs de creație pentru studenții de la Arte

Jaguar România a organizat un concurs de design adresat studenților din anii II și III, respectiv Master 1 și Master 2 de la Universitatea de Artă și Design Cluj Napoca și Universitatea Națională de Arte București.
Moodboard Kovaci Ana Maria

Desfășurată în perioada 7 mai – 14 iunie, competiția și-a propus să-i provoace pe tinerii artiști să conceapă o geantă de voiaj unisex, un tricou și un accesoriu de mașină, având ca sursă de inspirație iconicul Jaguar (și, desigur, un brief detaliat).

Cei 53 de participanți înscriși la competiție au realizat un moodboard, cele trei planșe ale pieselor, precum și o scurtă descriere a materialelor pe care doresc să le folosească. Pentru fiecare produs au fost oferite trei premii: premiul întâi – 7.500 de lei, premiul doi – 5.000 de lei și premiul trei – 2.500 de lei.

Juriul concursului Jaguar România x UAD x UNArte a fost alcătuit din profesori de la departamentele modă și design universitar cele două universități, și din reprezentanți ai importatorului Jaguar Land Rover în România.

Procesul de jurizare s-a desfășurat individual, iar câștigătorii au fost aleși în urma suprapunerii punctajului fiecărui concurent, conform criteriilor din regulament și din brief: identitatea brandului, funcționalitate, fezabilitate, estetică, originalitate/inovație, precum și relevanța pentru brand.



Marea surpriză a fost Eszter Pentek (Master 1 la UAD Cluj), care a câștigat locul I la toate categoriile.

Locul II la categoria „geantă de voiaj unisex” a fost câștigat de Sebastian Fejes Sava (Anul II de studii la UAD), iar pe locul al III-lea la această categorie este Vicențiu Bonea (anul II la UAD).

La categoria „design tricou”, pe locul II este Ana Maria Kovaci (anul III la UNArte) și pe locul III, Ada-Cristina Seghedi (anul II la UAD).

La categoria „design accesoriu mașină”, pe locul II se află Alexandru Adrian Tamas (anul II la UAD), iar pe locul III, Emma Chirea (anul 2 Master la UNArte).

„De-a lungul timpului, Jaguar a fost preocupat în permanență atât de forma și calitățile mașinilor pe care le produce, cât și de accesoriile care se alătură tendinței inovative cu care brand-ul se identifică. Am considerat că și tinerii români care studiază la facultățile de profil din marile centre universitare ale României merită șansa de a veni cu propuneri ce pot aduce un suflu nou în zona de brand collection specifică brand-ului. Lucrările primite au demonstrat nu doar că ideea în sine a fost extrem de provocatoare și interesantă, ci și faptul că viitorii designeri sunt foarte bine pregătiți și inventivi”, a declarat Mihai Ivănescu, Director General Jaguar Land Rover Romania.

 

Moodboard Kovaci Ana Maria
Locul III tricou – Seghedi Ada-Cristina
Locul II tricou – Kovaci Ana-Maria
Pentek Eszter moodboard
Moodboard Bonea Vicentiu
Locul III, Bonea Vicentiu, geanta de voiaj unisex
Locul II, Fejes Sava Sebastian, geanta de voiaj unisex
Locul III, Emma Chirea, accesoriul de masina
Locul II, Tamas Alexandru Adrian, accesoriul de masina

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii