Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Lifestyle |
|

Deși închise, cluburile private le solicită abonaților să-și plătească cotizațiile

Pe măsură ce COVID-19 continuă să ne dea viețile peste cap, cluburile de socializare sunt amenințate cu dispariția. Pentru a se asigura că acest lucru nu se va întâmpla, au nevoie ca membrii să-și plătească contribuțiile, scrie Bloomberg.
1. Soho House New York

Foto: Soho House

Numai în SUA există aproximativ 3.500 de cluburi private cu venituri de peste 1 milion de dolari, conform Club Benchmarking, un serviciu de furnizare de date. Cluburile americane plătesc mai mult de 3,75 de milioane de dolari impozite, au peste 2 milioane de membri și contribuie la economia țării cu 21,5 miliarde de dolari în fiecare an, potrivit Asociației Naționale a Cluburilor (NCA).

În cazul unui club de rang mediu, 43% din venituri provin din cotizațiile membrilor și 27% din vânzările de produse alimentare și de băuturi, potrivit Club Benchmarking. Cheltuielile lunare pot atinge, cu ușurință, șase cifre, chiar și în timpul unei pandemii. Contribuția de membru asigură aproximativ 70% din costurile de operare fixe, inclusiv salariile a 450.000 de angajați la nivel național.

„În timpul recesiunii din 2008-2009, cluburile au renunțat la taxe”, spune Henry Wallmeyer, președintele și directorul executiv al NCA. Și a fost un dezastru. „Am învățat din acea lecție și încurajăm cluburile să nu facă același lucru și acum.”

Prin intermediul unei declarații, Soho House, un club din Manhattan, a explicat că membrii primesc, sub forma unor credite, echivalentul taxelor anuale pe care le-au plătit. Clienții pot cheltui acești bani pe diverse produse sau îi pot folosi pentru cazare, mâncare sau băutură atunci când cluburile se vor redeschide, conform Bloomberg.

În ceea ce privește reacțiile membrilor Soho House, acestea sunt împărțite. Sean Fitzgerald, un membru cu cinci ani vechime, e de părere că „Soho House face tot posibilul. Desigur, mi-e dor de club, dar am fost încântat să mă răsfăț cu tot felul de produse pentru spa în baza creditului oferit.”

Ashley Glasson, brand director la LNA Clothing, a decis să-și anuleze abonamentul anual în valoare de 3.200 de dolari, nefiind de acord cu politica clubului de a percepe în continuare taxele, deși nu mai oferă servicii.

Proprietarii de cluburi sunt conștienți că oamenii nu își vor plăti la nesfârșit contribuțiile fără să primească nimic în schimb. 67 Pall Mall Club din Londra, un club privat pentru pasionații de vin, oferă sesiuni online pentru degustări.

Pall Mall club Londra

 

Clubul Battery, din San Francisco, își încurajează comunitatea să doneze sânge și oferă seminarii virtuale despre nutriție și sănătate mentală, precum și conferințe pe Zoom despre epoca de aur a muzicii rock. De asemenea, membrii au fost îndemnați să plătească taxele pentru a susține programul non-profit al clubului sau pentru a le da o mână de ajutor angajaților concediați. Michael Birch, cofondatorul clubului, spune că 37% dintre membri au ales să sprijine personalul, în loc să ceară mâncare, băutură sau alte servicii din partea clubului. „Nu am putea fi mai încântați de atât”, a declarat Birch.

Dincolo de supraviețuirea imediată, se naște o întrebare: După ce pandemia va trece, membrii își vor dori să vină înapoi? Pentru unii, cluburile de socializare sunt ceva după care tânjesc; pentru alții, siguranța și sănătatea vor deveni mai importante.

„Cluburile vor fi printre primele locuri în care oamenii vor fi confortabili să revină”, crede Wallmeyer. „Membrii se cunosc între ei și, bineînțeles, vor avea încredere că personalul va fi foarte atent în ceea ce privește măsurile de iegienă.”

Între timp, Soho House se pregătește pentru viitor, îmbunătățindu-și site-ul și aplicațiile asociate și le oferă membrilor cutii cu accesorii pentru casă, baie saubar. Fondatorul Nick Jones a decis ca site-ul clubului, în mod normal privat, să devină public și accesibil oricui dorește să contribuie la diverse lucrări de artă sau din domeniul creativ. Efortul este menit să încurajeze ideea de comunitate.

„Să fim deschiși pentru toată lumea este cel mai bun lucru pe care îl putem face acum”, a spus Jones într-un e-mail către membri. „Privim această perioadă drept o oportunitate de a reflecta, de a ne regrupa și de a deveni mai puternici ca niciodată.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii