FacebookTwitterLinkedIn

Serviciile Depanero sunt disponibile clienților care accesează programul de loializare Happy Mall din aplicația MyVodafone pentru Android.

Clienții beneficiază de servicii de reparații în garanție și post-garanție pentru produse precum telefoane, tablete, frigidere și mașini de spălat, pentru care primesc un discount de 20% din valoarea manoperei reparației unuia sau mai multor produse în aceeași comandă.

„Este un serviciu pe care l-am considerat necesar pentru consumatorul final, întâlnirea între cerere și ofertă fiind imediată. Pe baza informațiilor oferite de Vodafone despre utilizatorii care sunt activi în aplicație, estimăm că în prima jumătate a acestui an vor apela la serviciile noastre aproximativ 1.000 de clienți”, a declarat Adrian Antohi, director general Depanero.

În medie, 36.000 de telefoane mobile și 90.000 de electrocasnice mici și mari în garanție și post-garanție intră în service-ul Depanero în fiecare an.

Clienții care achiziționează voucherele Depanero beneficiază de servicii de reparații pentru toate echipamentele pe care le folosesc.

Firma de service Depanero este deținută de retailerul online eMAG și oferă service pentru produsele electro-IT, electrocasnice mici și mari, tablete și telefoane mobile. Depanero are aproximativ 300 de angajați și livrează lunar servicii de consultanță și reparații pentru o medie de 30.000 de clienți.