Cautare




, Contributor

Forbes.com

Afaceri |
|

Dentistul cu ADN de businessman

A început cu un vis, în studenție. Voia ca românii să aibă parte de tratamente stomatologice moderne, la preţuri accesibile. În 5 ani, cu bani împrumutați de la bancă, prin muncă şi o viziune sănătoasă în afaceri, Dr. Ionuţ Leahu, owner al Dr. Leahu Clinici Dentare, a lansat Centrul de Excelenţă în Sănătate şi Turism, cea de-a treia hyperclinică, creată sub un concept unic în lume – servicii medicale integrate în pachete turistice avantajoase.
Dr Leahu 2

Pentru început, vreau să îl cunosc pe Ionuţ Leahu, omul din spatele brandului. De ce medic dentist?

Întotdeauna am fost fascinat de medicină. Încă din liceu, eram pasionat de biologie şi chimie, materii la care am fost olimpic. După o discuţie îndelungată cu mama, care mi-a explicat de ce crede că ar trebui să urmez profesia de stomatolog, am ştiut că asta vreau să fac pe mai departe.

Ai absolvit facultatea și ți s-a propus să pleci în Germania, dar nu ai făcut-o. De ce?

Trebuie să recunosc că un program de 6 ore pe zi şi un câştig de 3 ori mai mare, ar tenta pe oricine. Am rămas în țară pentru că sunt român şi vreau să practic meseria pe care mi-am ales-o, aici, acasă. Am vrut să demonstrez străinilor, dar mai ales românilor, că servicii stomatologice la cele mai înalte standarde pot exista și aici.

Și ai reușit? Dacă da, cum?

În anul II de facultate, după ce am primit bursa, mi-am dat seama că nu mă pot întreţine. Şi m-am angajat în bancă, într-o divizie specializată în creditare în domeniul medical, pe care am ajuns și să o conduc.

Din experiența acumulată, am reușit să aduc şi în țară calitatea serviciilor germane, fără o investiţie proprie. Aşa că, în 2010, mi-am deschis primul cabinet în Popești Leordeni. Am găsit pacienți după ce am luat cartea de telefon și am sunat pe toată lumea, pentru a-i anunța că e un nou dentist în oraș.

Ce dificultăţi ai întâmpinat?

Prima, şi cea mai mare dificultate, a fost să-mi construiesc o echipă. În stomatologia de astăzi, individualitatea este pe cale de dispariţie. Nimeni nu este bun la toate, așa că am căutat medici specializați în cele mai importante ramuri ale stomatologiei.

Ce te-a motivat să te extinzi?

Sunt multe cabinete mici, care funcționează la parterul blocului și care se adresează pacienților cu posibilități modeste. Sunt și clinici mari, în zone de lux ale Capitalei, în care nu pot păși decât 3% din populație, cei cu venituri foarte mari. Ce am întâlnit foarte rar în piață sunt clinici stomatologice care să țintească oamenii cu venituri medii. Am decis sa mă extind pentru aceștia, pentru pacientul care nu este satisfăcut de serviciile limitate, pe care le poate primi în cadrul unui cabinet aflat într-o scară de bloc. Mă adresez oamenilor care pun preț pe calitatea materialelor și serviciilor mai mult decât pe candelabrele din cristal pe care le-ar putea admira.

Ce ne poți spune despre noul proiect?

Cred în stomatologia românească și am investit constant în dezvoltarea ei ca brand de țară. În cadrul acestui proiect, în parteneriat cu agenția de turism Seytour, oferim servicii integrate de stomatologie pentru adulți și copii, implantologie orală, estetică dentară, chirurgie estetică şi plastică reparatorie, precum și pachete avantajoase de turism.

O echipă de peste 25 de medici români şi străini din Ungaria, Austria, Italia, Germania şi Spania se va asigura că pacienții beneficiază de planuri de tratament personalizate. Investiția se ridică la câteva sute de mii de euro.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii