Cautare




, Staff

Servicii financiare |
|

Deloitte Global TMT Predictions 2018: Tehnologiile de tip machine learning influențează evoluția afacerilor, iar apetitul consumatorilor pentru conținut la cerere este în creștere

Deloitte anticipează progrese importante în privința tehnologiilor de tip machine learning (învățare automatizată), o creștere a apetitului pentru abonamente digitale în rândul consumatorilor, la nivel mondial, concomitent cu supremația telefoanelor inteligente, potrivit Technology, Media & Telecommunications (TMT) Predictions 2018.
shutterstock_AI-machine-learning

Aflat la a 17-a ediție, raportul Deloitte Global TMT Predictions furnizează o perspectivă asupra tendințelor relevante pe parcursul următorilor unul – cinci ani în industria media, tehnologie și telecom din lume.

„O tendință principală cu impact asupra businessului identificată în raportul Deloitte este cea conform căreia organizațiile vor folosi tehnologii de tip machine learning de două ori mai mult până la finalul lui 2018, față de acest an”, au menționat reprezentanții Deloitte.

TMT Predictions 2018 identifică cinci arii care vor intensifica utilizarea tehnologiilor de tip machine learning, cea mai importantă zonă fiind cea a cip-urilor noi pentru semiconductori.

Am atins un punct critic în care adoptarea tehnologiilor de tip machine learning de către companii este pe punctul să ia avânt”, a spus Paul Sallomi, lider global pentru industria tehnologie, media, entertainment & telecom la Deloitte.

Transmisiunile live și evenimentele vor genera venituri directe de peste 545 de miliarde de dolari în 2018

Deloitte Global anticipează că transmisiunile live și evenimentele vor genera peste 545 de miliarde de dolari venituri directe, în 2018.

În ciuda capacității utilizatorilor de a consuma conținut la cerere sau de a participa la evenimente de la distanță, consumul live este scăzut, iar, în multe cazuri, performanța conținutului live a devenit mai productivă și mai profitabilă prin intermediul mediului digital”, au precizat reprezentanții Deloitte.

Indicând o dorință crescută a consumatorilor de a plăti pentru conținut digital, Deloitte Global mai anticipează că, până la finalul lui 2018, 50% dintre adulții din țările cu economii dezvoltate vor avea cel puțin două abonamente pe platforme media online, iar până la finalul lui 2020, majoritatea va avea de două ori mai multe.

Până în 2023, mai mult de 90% dintre adulții din țările dezvoltate vor avea un telefon inteligent

Adopția telefoanelor inteligente este în continuă creștere. Până în 2023, se estimează că mai mult de 90% dintre adulții din țările dezvoltate vor avea un telefon inteligent, rata celor cu vârste cuprinse între 55-75 de ani atingând 85%. Previziunile Deloitte Global arată că posesorii vor interacționa cu telefoanele de 65 de ori pe zi, în medie, în 2023, cu 20% mai mult față de 2018.

În același timp, Deloitte Global anticipează că 45% dintre utilizatorii adulți de telefoane inteligente la nivel mondial și 65% dintre cei cu vârste între 18-24 de ani vor fi preocupați de faptul că folosesc telefoanele prea mult pentru anumite activități și vor încerca să-și limiteze timpul de utilizare în 2018.

Pe măsură ce telefoanele inteligente continuă să ocupe o parte semnificativă din viețile noastre profesionale și private, găsim un echilibru mai bun și stabilim niște norme de conduită, mai ales în viața privată, chiar pe măsură ce vom continua să explorăm mai multe oportunități în acest ecosistem mobil extrem de interesant”, a spus Craig Wigginton, lider în sectorul telecom la Deloitte Global.

Studiul TMT Predictions mai indică faptul că ne vom crea singuri propria realitate augmentată cu telefonul mobil:

„Peste un miliard de utilizatori de telefoane inteligente vor dezvolta conținut de tip realitate augmentată cel puțin o dată în 2018, 300 de milioane vor face acest lucru lunar, iar zeci de milioane săptămânal.”

„Adlergicii” – 10% dintre utilizatorii din America de Nord

Pentru 2018, Deloitte Global anticipează că o cincime din gospodăriile din America de Nord vor accesa datele pe internet prin intermediul rețelelor de telefonie mobilă. Vor exista însă diferențe semnificative de la o țară la alta. În Brazilia, de exemplu, aproape o treime din gospodării vor accesa Internetul prin intermediul telefoniei mobile, pe când în unele țări din Europa doar 10% dintre gospodării vor face acest lucru. Diferențele dintre geografii se datorează factorilor tehnologici, economici și demografici.

În timp ce trei sferturi din populația Americii de Nord se implică în minim o formă de adblocking, numai 10% dintre ei se implică în blocarea reclamelor în patru sau mai multe moduri – populația alergică la reclame, „adlergicii”. Utilizatorii tineri, educați, care au o slujba și venituri mai mari au mai multe șanse să fie adblockeri activi.

Publicul tânăr va scădea cu 5-15% pe an pentru televiziune în SUA, Canada și Marea Britanie

Consumul de TV la populația tânără este în declin. Deloitte Global anticipează că publicul de televiziune tradițională cu vârste cuprinse între 18-24 de ani va scădea cu 5-15% pe an în SUA, Canada și Marea Britanie, în 2018 și 2019, procent similar cu ultimii șapte ani. Forțele care au alungat publicul tânăr de la televiziunea tradițională, precum telefoanele inteligente, social media și pirateria video, ajung la saturație.

Conectivitatea la bord este în creștere. Un miliard de călătorii sau un sfert dintre toți pasagerii urmează să călătorească cu avioane dotate cu internet la bord în 2018, potrivit Deloitte Global. Aceasta reprezintă o creștere estimată de 20% față de estimările totale pe 2017, reprezentând venituri de aproape un miliard de dolari în 2018 provenind din serviciile de internet pe liniile aeriene.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii