Cautare




, Staff

Servicii financiare |
|

Deloitte a inaugurat un centru european de servicii regionale în România. Estimează o triplare a numărului de angajați, în următorii trei ani

Compania de consultanță Deloitte a inaugurat Centrul de Servicii Regionale în România, care va influența semnificativ triplarea numărului de angajați până în 2020.
Ribbon cutting ERDC opening

Valoarea investiției nu a fost menționată, dar a fost realizată de compania americană, de cea din Marea Britanie, cea din Germania și de partea română.

Denumit Deloitte Tehnologie, centrul numără deja peste 100 de consultanți IT, începându-și activitatea în septembrie 2016, și va genera până la 800 de locuri de muncă, până în 2020, în funcție de solicitările pe care compania le va primi din partea clienților. Pentru acest centru, Deloitte a închiriat 3.500 de metri pătrați în parcul de birouri Oregon Park, situat în zona Pipera, din nordul Bucureștiului.

În condițiile în care Deloitte are deja în România peste 600 de angajați, Alexandru Reff, care va deveni Country Manager-ul companiei, începând din iunie, a estimat că, peste trei ani, Deloitte va ajunge, în total, la aproximativ 2.000 de angajați, luând în calcul o extindere a echipelor din toate ariile de practică, nu doar cea de tehnologie.

Centrul de Servicii Regionale va furniza servicii SAP, Analytics/Managementul Informației (AIM) și tehnologii digitale către clienții Deloitte din România, precum și din piețe europene majore precum Marea Britanie și Germania, furnizând aplicații software și servicii către 75% din companiile prezente în Top 100 Fortune. Pe lângă acest centru, Deloitte mai are alte trei centre de tehnologie, în Hyderabad (India), Belfast (Irlanda de Nord), Orlando (SUA).

Stabilirea Centrului de tehnologie la București înseamnă o recunoaștere a talentelor IT pe care România le are, precum și a dinamicii pieței locale de IT. Am încredere că acest Centru de Servicii Regionale va deveni unul de referință la nivel mondial și va oferi talentelor IT din România oportunitatea de a-și dezvolta aptitudinile, prin implicarea în proiecte internaționale majore”, a spus Satya Swaroop Roddam, Managing Director-ul Deloitte Tehnologie, care s-a mutat în țara noastră pentru acest sediu, începând cu octombrie 2016.

Realizarea centrului a început acum trei ani, alegerea României făcându-se dintr-o listă scurtă de cinci țări din Europa, dar oficialii companiei au refuzat să menționeze restul opțiunilor.

Ahmed Hassan, care va fi Country Managing Partner-ul Deloitte România până la finele lunii mari, a adăugat: „Cu ocazia aniversării a 25 de ani în România ai companiei, sunt încântat că putem aduce noi linii de business, venind astfel mai aproape de obiectivul nostru de a fi lideri în strategia de transformare digitală, ca răspuns la nevoile mereu în schimbare ale clienților noștri”.

Legendă foto, de la stânga la dreapta: Ahmed Hassan (actualul Country Managing Partner al Deloitte România), Alastair Teare (CEO-ul Deloitte Central Europe), Alexandru Reff (Partner Reff & Associates- Deloitte Legal și Country Managing Partner-ul Deloitte România, de la 1 iunie 2017), Augustin Jianu (Ministrul Comunicațiilor și  Societății Informaționale), Satya Swaroop Roddam, Managing Director-ul Deloitte Tehnologie) și Jim Moffatt (Global Consulting CEO-ul Deloitte).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii