FacebookTwitterLinkedIn

Încă din 16 martie, reprezentanții eMAG au decis să se înceapă munca de acasă. „La început a fost un șoc destul de mare, …a trebuit să ne adaptăm foarte repede. Am luat decizia ca începând din 16 martie să lucrăm de acasă. A fost o perioadă în care de la o zi la alta nu știam exact ce se va întâmpla. Ne-am dat seama destul de repede că serviciile noastre o să reprezinte o necesitate, astfel am luat decizia de a angaja în depozit peste 1.000 de persoane, practic am dublat numărul angajaților”.

În condițiile în care era pentru prima oară când se experimenta pe neașteptate principiul „work from home”, VP People & Organisation eMAG a considerat că este foarte important ca pe parcursul acestei perioade, compania să mențină cumva vie comunicarea între departamente, între colegi, mai ales în contextul în care industria din care face parte societatea este una care se bucura de creșterea vânzărilor.

„M-am reorientat și am început să investesc foarte mult în programe de dezvoltare pentru manageri, pentru colegi, am avut foarte multe inițiative de comunicare pentru că ne aflăm într-un boom de aproape cinci luni, care o să se continue. Mi-am dorit să-i ținem aproape pe oameni, așa că săptămânal ne auzim cu ei”.

În opinia Deliei Rotaru, această pandemie a fost o bună ocazie de a pune în practică ceva ce-și dorea de mult timp: sesiunile de lucru online. „ Este o oportunitate pe care nu o poți trece cu vederea. Putem realiza sesiuni cu un număr nelimitat de participanți în care să vorbim despre tot ceea ce este important pentru fiecare dintre aceștia, lucru pe care nu-l puteai face în offline. Deja avem la activ 20 de astfel de sesiuni. De asemenea, am făcut și o sesiune deschisă cu un număr nelimitat de participanți realizată pentru toți managerii noștri care sunt peste 350 în fiecare lună, avem o sesiune deschisă cu un invitat din piață, în special oameni de business sau traineri pe diverse teme, ca de exemplu dinamica echipelor”.

Educația reprezintă și pentru Delia Rotaru un sector strategic în dezvoltarea mediului de afaceri autohton, motiv pentru care compania în care își desfășoară activitatea derulează programe prin care cresc tinerii ca pe viitorii lideri. „La fiecare doi ani alegem 25 de colegi care au între 3 și 5 ani experiență și îi trecem prin foarte multe programe și proiecte de business ca să ne creștem viitorii lideri”, a conchis aceasta.