Cautare




, Contributor

Uncategorized |
|

Deichmann a înregistrat, în 2014, vânzări de peste 293 de milioane de lei

Retailerul de încălțăminte Deichmann a încheiat anul 2014 cu un volum total al vânzărilor de 293,3 de milioane de lei (aproximativ 66 de milioane de euro), reprezentând o creştere de 16,8 procente faţă de anul anterior.
deichmann

Prezent pe piața din România din 2007, comerciantul german de încălţăminte a vândut în anul 2014 cu 230.000 de perechi de încălţăminte mai mult decât în 2013, atingând un total de 2,76 milioane de perechi.

Reţelei de magazine i s-au adăugat alte patru noi puncte de comercializare, astfel că la sfârșitul anului 2014, Deichmann avea 69 de magazine în România.

„Piața din România continuă să crească”, a declarat Daniel Popa, directorul Deichmann Comercializare Incălțăminte.

Filiala Deichmann din România aparţine Grupului Deichmann cu sediul central în Essen, Germania. Compania de familie este cel mai mare comerciant de încălțăminte cu amănuntul din Europa.

În 2014, Grupul Deichmann a vândut aproximativ 172 de milioane de perechi de încălţăminte – cu aproape cinci milioane de perechi mai mult decât în anul precedent.

Prezentă în 23 de ţări europene şi în Statele Unite ale Americii, compania a realizat o cifră brută de afaceri de 4,9 miliarde de euro (4,2 miliarde de euro net), reprezentând un record în istoria de peste 100 de ani a Grupului german. Cifra de afaceri brută realizată în 2013 a fost de 4,6 miliarde de euro – aşadar, vânzările au crescut anul trecut cu şase procente. La sfârşitul anului 2014, Deichmann avea în toată lumea 3.600 de magazine şi circa 36.000 de angajaţi. Doar în ulimul an, compania a creat aproximativ 1.100 de noi locuri de muncă. Pentru 2015, Deichmann a pregătit circa 208 de milioane de euro pentru investiţii internaţionale.  

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii