FacebookTwitterLinkedIn

Bugetul de publicitate investitit de magazine în panotaj este cu 9,1% mai mare decât cel din aceeași perioadă a anului trecut (ianuarie – iulie 2014).

Cel mai mare investitor a fost Dedeman, cu un volum brut de 2.569.537 euro (rate card), potrivit monitorizărilor BRAT.

Pe următoarele locuri se plasează Carrefour România, cu 1.746.374 euro (rate card), și Hornbach, cu un buget de 699.355 euro (rate card). Toate cifrele reprezintă bugete calculate la rate card.

VEZI CE-A SPUS ȘERBAN ALEXANDRESCU LA FORBES HEROES 2015! (VIDEO)

În top 10 cei mai mari investitori în outdoor se află patru rețele de magazine de bricolaj și două hipermaketuri – Carrefour și Cora.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

VEZI PE ACTORUL VLAD IVANOV LA FORBES HEROES 2015! (VIDEO)