Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Dedeman, cel mai mare investitor în outdoor din categoria „magazinelor”

Volumul brut de publicitate investit de lanțurile de retail în outdoor (panotaj), în primele șapte luni ale acestui an, s-a ridicat la 11,12 milioane de euro (rate card), conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în OOH” (MIPOOH), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).
dedeman2.jpg

Bugetul de publicitate investitit de magazine în panotaj este cu 9,1% mai mare decât cel din aceeași perioadă a anului trecut (ianuarie – iulie 2014).

Cel mai mare investitor a fost Dedeman, cu un volum brut de 2.569.537 euro (rate card), potrivit monitorizărilor BRAT.

Pe următoarele locuri se plasează Carrefour România, cu 1.746.374 euro (rate card), și Hornbach, cu un buget de 699.355 euro (rate card). Toate cifrele reprezintă bugete calculate la rate card.

VEZI CE-A SPUS ȘERBAN ALEXANDRESCU LA FORBES HEROES 2015! (VIDEO)

În top 10 cei mai mari investitori în outdoor se află patru rețele de magazine de bricolaj și două hipermaketuri – Carrefour și Cora.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

VEZI PE ACTORUL VLAD IVANOV LA FORBES HEROES 2015! (VIDEO)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii