
Reclamele magazinelor de bricolaj au ocupat 9.080 de fețe publicitare, în perioada 16 aprilie – 31 decembrie 2012, potrivit studiului „Monitorizarea Investișiilor în Publicitatea OOH” (MIPOOH), realizat de BRAT. Categoria se plasează după „comunicații” și „supermarkete”, dar înaintea „băuturilor alcoolice” și a pieței bancare.
„Forbes România” estimează că bugetul net cheltuit de operatorii de bricolaj în outdoor s-a ridicat la 2,2 milioane de euro.
Cea mai activă rețea de magazine DIY a fost Dedeman, cu 4.776 de fețe publicitare, în valoare brută de 2,95 milioane de euro (calculată la rate card). Prin „față publicitară” se înțelege o reclamă apărută pe un panou, într-o anumită perioadă de timp.
Compania germană Hornbach a consumat 714 fețe publicitare, cu un volum brut de 785.000 de euro (calculat la rate card), plasându-se pe locul secund în categorie. Praktiker România a obținut prețuri mai bune, la rate card, pentru un volum total de 1.755 de fețe publicitare, în valoare de 727.000 de euro.
OBI România și Bricostore au avut 666, respectiv 674 fețe publicitare, reprezentând bugete calculate la rate de 476.000 euro și 466.000 euro.