FacebookTwitterLinkedIn

Magazinul deschis de Decathlon în București implementează serviciul Borna Plus, prin care vizitatorii au posibilitatea de a comanda online, din mai multe puncte din incintă, și alte produse decât cele disponibile în spațiul comercial, acestea fiind livrate gratuit la domiciliu. Acest serviciu permite companiei să aibă un control mai bun al stocurilor și este susținut de operațiunile primului centru logistic din Sud-Estul Europei, deschis anul trecut în România.

„Ne bucurăm să inaugurăm un nou magazin în capitală, care marchează creșterea organică a businessului Decathlon, pe fondul dorinței românilor de a duce un stil de viață sănătos și a interesului accentuat pentru activități sportive tot mai diverse. Noul spațiu Decathlon din București se remarcă prin accesibilitate, acesta va fi situat în incinta unui centru comercial de proximitate și prin oferirea unei noi experiențe de cumpărături. Acesta dispune de mai multe spații de testare a produselor, dar și de servicii care accentuează direcția omnichannel și care integrează experiențele din offline cu cele din online”, a declarat Gwenn Hervo, Manager Expansiune, Decathlon România.

Noul magazin din București se află în incinta centrului comercial Veranda Mall, la etajul 1, și are o suprafață de 1,800 de metri pătrați. În cadrul acestuia se găsesc peste de 5.000 de articole şi echipamente, destinate practicării a peste 60 de sporturi și un teren de test, de o suprafață de 600 de metri, cu acces gratuit.

În 2017, retailerul sportiv a deschis trei noi magazine – la Botoşani, Buzău şi Piatra Neamț și a modernizat spațiul din centrul comercial Pallady din Bucureşti. Tot anul trecut, a fost inaugurat şi primul centru logistic Decathlon din România, care aprovizionează trei state sud-est europene.