Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Debutul în grilele de toamnă: „Teo Show”

teo_show.jpg
Emisiunea „Teo Show” (Kanal D) a avut o audiență medie de 225.000 telespectatori pe minut la nivel urban, în perioada 9 – 20 septembrie a.c. Trei sferturi dintre telespectatori sunt femei, iar 24,1% sunt persoane cu vârste de peste 65 de ani.

Primele ediții „Teo Show” au debutat la Kanal D cu un rating mediu de 2,1% (urban), sub concurența „Acces direct” (Antena 1) și „La Măruță” (Pro TV).

Teo are un public majoritat feminin (74,6%), cu cea mai mare pondere față de cele duoă programe amintite. Cea mai mare grupă de vârstă este formată din persoane de peste 65 de ani: 24,1%, o cifră procentuală superioară celor de la Antena 1 și Pro TV.

Orășenii cu vârste în 55 și 64 de ani au avut o pondere de 18,6%, iar cei între 35 și 44 de ani, 17,4%. Ponderea persoanelor cu vârste între 25 și 34 de ani este de 13,6%, aproximativ aceeași cu cea de la „Acces direct” – 13,4%. Tinerii între 18 și 24 de ani sunt în proporție de 3,9%.

În funcție de studii, publicul programului „Teo Show” se prezintă astfel: studii superioare – 26,4%, studii medii – 51,7% și studii primare – 13,5%. Are cea mai mare pondere procentuală a persoanelor cu studii superioare dintre cele trei emisiuni analizate. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii