Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Debutul în grilele de toamnă: „La Măruță”

la_maruta_01_a232b53f93.jpg
Programul „La Măruță” (Pro TV) a înregistrat o audiență medie de 413.000 de telespectatori pe minut la nivel urban, în perioada  9 – 20 septembrie a.c.. Audiența a fost inferioară celei de la „Acces direct” (Antena 1), dar mai mare decât la „Teo Show” (Kanal D). „La Măruță” are un public mult mai tânăr decât programele concurente.

Cu un rating urban de 3,9%, „La Măruță” (orele 17:30 – 19:00) s-a așezat în preferințele telespectatorilor din acest început de toamnă între „Acces Direct” (5,1%) și „Teo Show” (2,1%).

Spre deosebire de concurență, programul realizat de Cătălin Măruță are un public cu vârste mult mai apropiate de așa-numitul target comercial (18 – 49 de ani, urban).

Astfel, cea mai mare pondere a telespectatorilor au vârste între 35 și 44 de ani: 19,6%. Este urmată de grupa 45 – 54 de ani: 18,9%. De asemenea, pe targetul 25 – 34 de ani, cifra procentuală este de 16,9%, peste „Acces direct” (13,4%) sau „Teo Show (13,6%).

Publicul cu vârste de peste 65 de ani are o cotă de 16,5%, față de 22,2% la Antena 1 și 24,1% la Kanal D.

Telespectatorii cu studii superioare sunt în proporție de 23,2%, iar cei cu studii medii au o pondere de 54,5%. Această din urmă cifră este cea mai mare dintre emisiunile „tabloide” concurente.

Bărbații sunt în proporție de 35,4%, o cotă mai mare decât la „Acces direct” și „Teo Show”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii