”Prin introducerea unui serviciu de preluare şi apoi livrare gratuită a autoturismului care necesită intervenƫii service, încercăm să rezolvăm una dintre problemele logistice ale clienƫilor noştri în această perioadă dificilă”, anunță compania.
Automobile Bavaria a dezvoltat o procedură de preluare a autoturismului de la domiciliul clientului, fără să fie nevoie de un contact direct între personalul dealerului şi client, toată comunicarea desfăşurându-se telefonic şi digital.
Consultanƫii service vor efectua recepƫia directă a automobilului după luarea măsurilor de precauƫie pentru evitarea contactului direct cu suprafeƫele (mănuşi, huse de protecƫie pentru volan, scaune şi schimbătorul de viteze).
Clientul poate afla în timp real situaƫia maşinii cu ajutorul sistemului video CitNow. Devizul se transmite prin email, iar plata se va face online, prin transfer bancar.
Dupa efectuarea reparaƫiilor, autoturismul va fi curăƫat cu substanƫe dezinfectante şi transportat înapoi la reşedinƫa comunicată.