Cautare




, Contributor

Shopping |
|

De unde se îmbracă românii, din magazine sau din online?

Majoritatea românilor preferă să își achiziționeze obiectele vestimentare din magazine, dar o bună parte apleaza și la magazinele virtuale și foarte mulți caută haine și se informează în online înainte de a ieși la shopping.

Circa 77% dintre cei chestionați au declarat că își fac cumpărăturile vestimentare în magazine, în tomp ce 23% au cumpărat online, potrivit studiului realizat de MillwardBrown România pentru Google la finalul anului 2014, pe un eșantion de 800 persoane, bărbați și femei, cu vârste între 18 si 54 ani, din zona urbană, utilizatori de internet, care au căutat/cumpărat produse vestimentare și accesorii de modă în ultimele 6 luni (90% au cumpărat, 10% doar au căutat).

Marea majoritate (80%) dintre cumpărătorii de produse de tip fashion sunt indeciși în privința brandului când încep să caute. Principalele sursele de informare sunt, în ordine, magazinele de haine (78%), internetul (68%), familia și prietenii (52%), mai arată studiul citat.

În general, internetul și magazinele merg mână în mână: 3 din 5 cumpărători se informează atât online, cât și în magazine, online-ul fiind utilizat în principal pentru informații despre produse și comparare de prețuri. Dintre participanții la studiu, 41% caută online, iar apoi cumpără offline.

Cât timp petrec online cei interesați de articole fashion

Site-urile de articole vestimentare și fashion o destinație predilectă pentru cei care vor să cumpere astfel de produse.

Pentru căutare sunt utilizate tot mai mult dispozitivele mobile: una din două persoane care caută online informații despre produsele fashion o fac de pe mobil. Ce caută: compară prețuri (60%) și citesc informații despre produse (51%).

De asemenea, o treime dintre cei interesați de articole vestimentare și accesorii fashion urmăresc video-uri online, în general pentru a obține informații generale despre produs, a vedea caracteristicile și comparație.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii