FacebookTwitterLinkedIn

Cu doi ani în urmă, într-o perioadă în care toată lumea prevestea moartea revistelor tipărite, noi am oferit, indirect, un răspuns de peste 100 de pagini. Călătorii și modă, haute horlogerie și bijuterie de artă, stil și povești frumoase, toate surprinse prin obiectivele foto ale unora dintre cei mai talentați fotografi ai momentului. Și, trăgând linie după doi ani, pariul nostru s-a dovedit a fi câștigător.

C1_Up8

Ce înseamnă UP BY FORBES?

–        O REVISTĂ-OBIECT

Up by Forbes ajunge, garantat, pe birourile, măsuțele de cafea și noptierele businessmenilor de top. Oameni care au experimentat de-a lungul timpului gusturile, senzațiile și nuanțele prezentate de noi, care știu să le aprecieze și să le ierarhizeze și, mai ales, oameni care se află mereu în căutarea noului produs sau a noii experiențe exclusiviste care să-i provoace. O dată la trei luni, oferim o revista demnă de colecționat, un coffee-table magazine pe care cititorii noștri îl pot răsfoi, cu aceeași bucurie, și peste șase luni, un an sau doi de acum încolo. Scriem povești și educăm gusturi atemporale.

–        EXCLUSIVITATE

Luxul veritabil înseamnă raritate, iar Up by Forbes a prezentat, în cei doi ani de existență, numai reportaje în exclusivitate, lansări în avanpremieră și interviuri cu personalități din toate domeniile, abordând multiple fațete ale industriei internaționale a luxului. Ne-au oferit acces liber la arhivele lor fotografi care au scris istorie, precum Art Streiber, Kristian Schuller, Nino Muñoz, Liz van Hoene, Juan Carlos de Marcos, Coppi Barbieri, Sam Jones sau Platon.

Am realizat cronici gastronomice în restaurante prestigioase, laureate cu stele Michelin, am stat de vorbă cu legendarul patiser Pierre Hermé, cu doamna bijuteriilor Dior, Victoire de Castellane, și cu Natalie Massenet, artizana brandului Net-a-Porter.com. Am călătorit în toate colțurile lumii, din Mauritius în Courchevel și din Las Vegas în Singapore și am intervievat toate numele importante din industria orologeriei de top. Am scris poveștile unor branduri legendare din lumea bijuteriilor, din universul auto și din lumea modei. Am bifat toate expozițiile de artă care contează și am participat la evenimente prestigioase peste hotare, intrând în culisele Calendarului Pirelli și cercetând rotițele secrete ale lansărilor din lumea orologeriei și a bijuteriilor fine. Suntem mereu primii acolo unde contează.

–        RECUNOAȘTERE INTERNAȚIONALĂ

Colaborăm direct, de doi ani încoace, cu mari agenții din Europa și America, iar munca noastră a fost recunoscută în repetate rânduri. Materialele noastre traduse în limba engleză adună zeci de mii de afișări pe blogul celei mai importante agenții americane de reprezentare foto, Stockland Martel. Coperțile noastre sunt apreciate de site-uri care celebrează designul de presă, precum Coverjunkie. Up by Forbes este deja internațional.

Pentru noi, luxul nu înseamnă zgomot, înseamnă simfonie. Iar noi avem toate elementele care o compun.

cocoapmt-7

Iată surprizele EDIȚIEI DE TOAMNĂ 2014 a revistei trimestriale UP BY FORBES:

Cathleen Naundorf – HAUTE IMAGINATION

Cele mai frumoase piese haute-couture din arhivele Chanel, Dior, Gaultier, Lacroix, Saab sau Valentino, imortalizate pe film polaroid ca și cum ar fi imagini fragmentate dintr-un vis. După șase ani de muncă asiduă, Cathleen Naundorf iese la rampă cu o colecție de fotografii care-ți vor aprinde imaginația.

Promisiunea Baume&Mercier și reîntoarcerea la feminitate

Brandul orologer elvețian Baume & Mercier tocmai și-a lansat noua colecție feminină, ,,La Promesse” printr-un tur de forță pe tot mapamondul. Am stat de vorbă cu CEO-ul companiei despre cum un brand vechi de 184 de ani promite să fie poarta de trecere către lumea luxului modern și despre toate motivele pentru care următorul deceniu va fi despre feminitate.

Un Rolex de un milion

De luna aceasta, un fan Eisenhower va avea ocazia să poarte celebrul Rolex al președintelui onorat de o lume întreagă pentru rolul său în cel de-al Doilea Război Mondial.

Umbrela albă de dantelă

Aman-Venice_Alcova_Tiepolo_Suite_01

A fost odată ca niciodată un magazin parizian de unde doamnele elegante își cumpărau umbrelele din dantelă, iar domnii își comandau bastoanele din lemn sculptat. Și care, 180 de ani mai târziu, își trăiește ,,adâncile bătrâneți” vânzând obiecte și vise din alte vremuri generațiilor în teniși și blue-jeans.

Toamna călătorilor

Pentru adevărații globetrotteri, toamna este cea mai bună ocazie de a testa și de a gusta destinații spectaculoase din toate colțurile lumii, departe de agitația specifică lunilor de vară. Am selectat și am încercat șapte destinații din lumea largă, de la Insulele Maldive la bătrâna Veneție și de la o veche mănăstire amalfitană la fermecătoarele palate din cocheta Cracovie. Iată poveștile pe care le-am adunat pe parcurs:

  • Weekend la palatul polonez Bonerowski.
  • Pe promontoriul lumii: mănăstirea italiană devenită resort de lux.
  • Escapada venețiană serenisimă: cel mai nou hotel de lux de pe Canal Grande.
  • De la A la… W: de ce ,,ambasada” oficială a Paradisului se află în Maldive.

Cai-putere și cafea tare

Visează să devină un mare designer de mașini, iar între timp își așterne schițele pe hârtie folosind… cafea proaspătă în loc de vopseluri. Am stat de vorbă cu tânărul arhitect Adrian Mitu, un artist convins că norocul ți-l desenezi singur.

Chez Mademoiselle

Baume-et-Mercier-Moodboard-Promesse

Vă oferim oplimbare exclusivă prin toate cotloanele fascinantului apartament parizian din 31 Rue Cambon, mai cunoscut drept ,,acasă la Coco Chanel”.

Scaunele lui Horia Manolache

Ce povești rămân să spună despre noi scaunele pe care stăm, după ce ne-am ridicat și am ieșit din încăpere? Un fotograf român câștigă premii peste Ocean cu o serie de dipticuri reprezentând personaje pitorești de pe Coasta de Vest a Americii, alături de obiectele neînsuflețite care păstrează urmele trecerii lor.

Triumful Damei de Pică

Pe întreg mapamondul, există în acest moment doar cinci femei care conduc un restaurant cu trei stele Michelin. Anne-Sophie Pic este una dintre ele. Cum a ajuns o absolventă de business-school să restaureze gloria gastronomică a unei familii de bucătari din tată-n fiu?

Bestiarul artizanal al lui Pasquale Bruni

Inspirat de savoire-faire-ul străvechilor artizani giuvaiergii și provocat de viziunea proaspătă a noii generații aflate la cârma brandului său, Pasquale Bruni transpune în materiale prețioase o lume de poveste.