Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

De ce gătim? Pentru că iubim şi pentru că ne simţim iubiţi!

Vegeta îşi schimbă comunicarea de brand printr-o campanie de promovare în online. Vegeta, cel mai cunoscut brand al companiei croate Podravka, urmăreşte să se apropie de segmentul consumatorilor tineri din România, în condiţiile în care o mare parte a clienţilor săi este una matură, având în vedere tradiţia acestui brand.
familie-bucatarie-mancare

Vegeta a dezvoltat o nouă platformă de comunicare, concentrându-se pe componenta emoțională a gătitului, mai mult decât pe cea pragmatică.  Vegeta încearcă să povestească publicului despre emoţii şi sentimente şi să le transmită faptul că momentele în care gătim înseamnă bucurie şi sunt o activitate care apropie oamenii.

Cristina Ghiurluc, director de marketing al companiei Podravka, a declarat: „De ce gătim? Gătim pentru că ne plac momentele savurate în familie. Gătim pentru că ne place să împărtăşim emoţii cu cei dragi, pentru că iubim şi pentru că ne simţim iubiţi. Gătim pentru că ne relaxează şi pentru că avem ocazia să fim creativi în propria noastră bucătărie. Gătim ca să învăţăm, ca să interacţionăm, ca să naştem amintiri. Vegeta nu vorbeşte despre gătit sau despre reţete. Vegeta vorbeşte despre emoţii și momente.” concluzionează Cristina Ghiurluc.

Pagina de Facebook a brandului a fost relansată, iar pe 18 martie a fost prezentată aplicaţia Reţeta cuplului, unde cei care participă au şansa de a câştiga produse Vegeta personalizate. Marele premiu este unul cu adevărat inedit. Câştigător îşi va face cunoscută povestea de dragoste prin intermediul unor bannere online şi a propriei pagini de web.

Strategia de comunicare Vegeta în social-media mai include conturile de Youtube, Instagram şi Pinterest.

De asemenea, Vegeta se apropie de pasionaţii de gătit şi în restul mediului online. Brandul a iniţiat concursul prin care îşi va selecta blogger-ul oficial. Printre altele, acesta va participa alături de Vegeta la acţiuni de implicare socială, la centre de plasament pentru copii.

În plus, printre acţiunile de comunicare pe care Vegeta le va avea în perioada următoare sunt şi activări în marile lanţuri de hypermarket-uri. În decursul acestui an, compania are ca obiectiv creşterea volumului de vânzări şi o mai mare vizibilitate in-store.

Noua strategie de comunicare a Vegeta este implementată de agenţia de comunicare integrată Pastel.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii