Cautare




, Contributor

Modă |
|

De ce brandul Slowear este noul ,,cool” și cum se forjează răbdarea unui ,,italiano vero”

Slowear
În contrapartidă la viteza şi la consumerismul gurmand al zilelor noastre,  doi italieni – Roberto şi Marzio Compagno – au conceput un brand bazat pe… slow business.

Tehnicile de producţie sunt complet eco, iar ritmul de apariţie al colecţiilor este mai lent, deconectat de nerăbdarea perpetuă din lumea modei. Pentru că întotdeauna clasicii se savurează, nu se devorează, pantalonii, tricotajele, cămăşile şi jachetele în stil autentic italian sunt făcute pentru a deveni piese de bază într-o garderobă gândită pe termen lung.

Conceptul „Slowear” se inspiră indirect din mișcarea „Slow Food”, pe care lumea întreagă o datorează tot italienilor. În 1986, curentul a debutat ca opoziție la proliferarea fast-food-ului, fiind axat pe promovarea alimentelor de sezon, produse în proximitate, în condiții cât mai ecologice.

Adepții curentului „slow” în modă nu simt nevoia unor schimbări radicale de la sezon la sezon. Noile stiluri sunt introduse pas cu pas, aproape imperceptibil, păstrând estetica de ansamblu neschimbată. „Abia atunci când detaliile sunt subtile și discrete putem vorbi despre un stil și nu doar despre o modă”, crede Roberto Compagno.

„Am putea să producem în Asia, dar atunci hainele noastre nu ar mai avea nimic special față de restul de 90% din producția existentă pe piață”, explică Roberto Compagno motivele pentru care a ales să păstreze atelierele Slowear în apropiere de Veneția, același loc în care și-a început afacerea în 1951.

Clic aici pentru o galerie foto cu ținutele propuse de către Roberto și Marzio Compagno.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii