Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

DaVinci Learning vinde publicitate pe piața din România

Televiziunea pentru copii și adolescenți DaVinci Learning a intrat în măsurarea oficială de audiență TV realizată de ARMA, din luna octombrie, și vinde publicitate pe piața din România prin agenția Thematic Channels, informează Media Expres.
DaVinci

Televiziunea este cea de-a 62-a din lista audiențelor publicată de ARMA în luna octombrie, cu performanțe similare la nivel urban cu televiziunile Nașul TV, Neptun TV, Animal Planet în vreme ce în național este pe ultimul loc, sub AXN Black, Hit Music, Nasul TV, TV Neptun și E! Entertainment, conform MEDIA EXPRES.

DaVinci Learning este o televiziune de documentare cu profil educativ destinată copiilor și adolescenților licențiată în Germania, cu sediul la Berlin, care s-a lansat în România și în alte țări din centrul și estul Europei în anul 2007.

VEZI TELEVIZIUNILE CU CELE MAI MARI AUDIENȚE ÎN URBAN – OCTOMBRIE 2017

Televiziunea este reprezentată pe partea de distribuție de Alma Media SRL, condusă de Anda Mânza, fosta directoare Chello Media (Minimax, TV Paprika…) înainte de vânzarea companiei către AMC Networks.

DaVinci Learning este distribuită în România prin toate marile companii RCS & RDS, UPC, Telekom, Orange și Akta și având în vedere tematica educativă, programele fără violență și calitatea programelor, este posibil să atingă audiențe comparabile cu televiziunile pentru copii situate în prima jumătate a clasamentului general la nivel național.

DaVinci Learning este a 16-a televiziune din portofoliul agenției Thematic Channels, care mai vinde printre altele publicitate pentru principalele televiziuni pentru copii din România: Disney și Disney Junior, Minimax, Nickelodeon, Cartoon Network și Boomerang.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii