Cautare




, Contributor

Gastronomie |
|

d’aucy România estimează afaceri cu 6% mai mari în acest an, până la 3,5 mil. de euro

Furnizorul de legume conservate d’aucy, parte a grupului francez cu acelaşi nume, estimează afaceri în creștere cu 6% pentru acest an, până la 3,5 milioane de euro, au anunțat astăzi reprezentanții companiei în cadrul unei conferințe de presă. Astfel, d’aucy contiuă trendul ascendent al business-ului, observat în ultimii ani.
Crina Zdravcu - Director Comercial D'aucy

În prezent, compania comercializează pe plan local atât produse sub brandul d’aucy, cât şi sub brandul Globus. În plus, o altă linie de business este cea de private label, care reprezintă circa 20% din afacerile totale anuale.

„În acest moment, distribuţia directă către reţelele mari de super şi hipermarketuri, cât şi cash&carry, reprezintă 57% din business-ul companiei, în timp ce 32% din afaceri sunt realizate prin vânzări către distribuitori. De asemenea, observăm o creştere constantă a prezenţei şi pe segmenul HoReCa, ce reprezintă în acest moment cca 11% din business-ul d’aucy România”, a declarat Crina Zdravcu, Director Comercial al d’aucy România.

Compania comercializează pe piaţa locală 42 de produse sub brandul d’aucy, incluzând gama de produse BIO şi gama dedicată copiilor – d’aucy kids, dar şi alte 29 sub brandul Globus. Acestea sunt distribuite direct în peste 850 locaţii din marile reţele de retail modern precum Carrefour, Auchan, Cora etc., însă, prin intermediul distribuitorilor, sunt prezente şi în alte tipuri de magazine.

Totodată, d’aucy România a anunţat lansarea a două noi game – Al Vapore-Vapeur şi Gama pentru Salate. Cele 14 produse lansate pe rafturile magazinelor din România răspund celor mai actuale cerinţe ale consumatorilor români care îşi doresc alimente sănătoase şi, în acelaşi timp, uşor de preparat.

GAMA_salate

„Urmând evoluția pieței, venim cu noi produse pentru noi categorii de cerințe, gusturi şi obiceiuri. Astfel, gama Al Vapore-Vapeur se diferenţiază de alte produse existente pe piaţă prin procesul de producţie, în timp ce Gama pentru Salate, ambalată tot la conservă, cuprinde produse speciale pentru salate, fiind livrată în cantităţi mici, exact cât este nevoie, fie ca ingredient, fie pentru mixuri”, a declarat Crina Zdravcu.

Noile produse d’aucy vor fi prezente, ca şi întreaga gamă, pe rafturile magazinelor de tip hiper şi supermarket, cât şi cash&carry.

Cum arată consumatorul de legume conservate de calitate medie şi premium

În ceea ce priveşte clientul de legume conservate, din categoriile medium şi premium, reprezentanta companiei a subliniat că profilul acestuia este schiţat de următoarele trăsături:  nivel mediu de educaţie, venit mediu, vârstă cuprinsă între 25 şi 50 de ani, ritm cotidian alert. În ceea ce priveşe preocupările – stilul de viaţă sănătos, nevoia de timp liber şi pasiunea pentru anumite hobby-uri sunt relevante, acestea fiind unele din motivele pentru care apelează la astfel de produse.

„În medie, un român cumpără, fiscalizat, legume conservate, de calitate medium şi premium, într-o cantitate de cca. 2,2 kg anual. Treptat însă, cantităţile cumpărate sunt tot mai mari şi, în acelaşi timp, şi bugetul alocat este în creştere datorită trecerii de la produsele entry-level către cele de calitate superioară, lucru de altfel firesc în contextul în care clienţii sunt tot mai conştienţi de importanţa unei nutriţii sănătoase, iar exigenţele sunt tot mai mari ”, a afirmat Crina Zdravcu.

Raportat la cum aleg clienţii legumele conservate, reprezentanta d’aucy România este de părere că principalele criterii de selecţie sunt calitatea (percepţia calităţii), preţul, brandul şi nu în ultimul rând promoţiile şi semnalizarea la raft. În consecinţă, în circa 75% din cazuri, decizia de achiziţie se ia pe loc, direct în magazin.

Reprezentanţa d’aucy în România activează din anul 2011. În total, d’aucy Group deţine 30 de unităţi de producţie în trei ţări, 9.000 de membri în cadrul cooperativei (fermieri cu care colaborează şi care sunt, în majoritate, şi acţionari) şi 4.500 de angajaţi. Anul trecut, Grupul a raportat un business de 1,3 miliarde de euro, cumulat pe toate diviziile.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii