FacebookTwitterLinkedIn

Aproape toţi cei afectaţi erau clienţi actuali sau potenţiali ai Audi, unul dintre brandurile de lux ale producătorului auto german.

Volkswagen Group of America a declarat vineri că o terţă parte, neautorizată, a obţinut informaţii personale limitate despre clienţi şi cumpărători interesaţi, de la un comerciant pe care mărcile sale Audi şi Volkswagen şi unii dealeri din SUA şi Canada l-au folosit pentru vânzări şi marketing digital, notează News.ro.

Informaţiile au fost colectate pentru vânzări şi marketing, între 2014 şi 2019, şi se aflau într-un fişier electronic pe care comerciantul l-a lăsat nesecurizat.

Compania a declarat autorităţilor de reglementare că marea majoritate a clienţilor au doar numere de telefon şi adrese de e-mail potenţial afectate de încălcarea datelor. În unele cazuri, datele includ şi informaţii despre un vehicul cumpărat, închiriat sau despre care s-au solicitat informaţii.

Volkswagen a spus că datele a 90.000 de clienţi ai Audi şi potenţiali cumpărători au fost compromise.