FacebookTwitterLinkedIn
Numai că pe măsură ce anunțurile zilnice privind numărul de noi cazuri tind să confirme (sperăm) aplatizarea mult așteptată, același lucru se întâmplă și cu interesul audienței pentru coronavirus.
În România, la fel ca în multe alte țări din lume, interesul maxim pentru căutările și știrile privind coronavirusul au fost la jumătatea lunii martie. Mai exact, în România aceasta se întâmpla în ziua în care se discuta despre instituirea stării de urgență, după cum se vede din graficele de mai jos.

La fel de evident este și faptul că în ultima perioada interesul pentru coronavirus (fie că este vorba de căutările pe web sau la nivelul știrilor) a ajuns la niveluri aproape minime în ultimele două luni. Iar situația este asemănătoare oriunde în lume.
Pe fondul renunțării în următoarea perioadă – parțial, e drept – la restricțiile impuse, este de așteptat ca interesul audienței să se mute de la coronavirus. Pentru publisheri, este esențial să păstreze cât mai mult interesul audienței, în timp ce pentru audiență este esențial să descopere cum va arăta “noul normal”.