FacebookTwitterLinkedIn

Ați lansat recent Formula4 precum și brand-ul de consultanță Ciprian Susanu. Fiind și General Manager al agenției de marketing digital integrat Dare Digital, de ce ați ales să lansați 3 brand-uri diferite pe aceeași piață?

În cei 13 ani de experiență acumulați până în prezent am contribuit la creșterea și la maturizarea pieței atât din perspectiva de mentor, formând generații de experți în marketing online, cât și gestionând echipe si proiecte online competitive pentru brand-uri importante atât din România cât și internaționale în calitate de General Manager al agenției Dare Digital.

Cele 3 brand-uri din portofoliu – Formula4, brand-ul de consultanță Ciprian Susanu și agenția de strategie online și performance marketing Dare Digital – contribuie la creșterea industriei de marketing online prin pârghii diferite, acoperind nevoi și audiențe distincte, având în final același scop de dezvoltare a pieței de marketing din România. Formula4 propune un ciclu complet de know-how printr-o serie de cursuri împărțite în 4 module care parcurse integral formează experți în marketing online, brand-ul de consultanță facilitează transferul de expertiză și susține dezvoltarea business-urilor prin modele de transformare digitală, iar Dare Digital oferă servicii de advertising 360, personalizate, îmbinând pragmatismul atingerii rezultatelor cu viziunea de ansamblu asupra business-ului, implementând serviciile într-un mod complet transparent, asumându-și răspunderea într-un mod echitabil în parteneriat cu clientul.

Ce aduc nou pe piață Formula4 și brand-ul de consultanță Ciprian Susanu? Care sunt serviciile oferite și cui se adresează?

Formula4 reprezintă singura școală de marketing online proiectată special în 4 module care parcurse integral în decurs de un an formează experți în marketing online și oferă un set de cunoștințe avansate de promovare în marketing online.

Modulul de Strategie include cursuri care creează competențele necesare dezvoltării direcțiilor strategice relevante pentru diferite canale de comunicare și de promovare online. Modulul de Implementare include cursuri care oferă informații cu privire la direcțiile de execuție ale strategiei prin practici constante. Modulul de Promovare este format din training-uri care creează competențele necesare implementării campaniilor media. Modulul de Optimizare oferă informații cu privire la instrumente și modalități de măsurare și de îmbunătățire a rezultatelor cu o alocare eficientă a bugetelor.

Pe de altă parte, brand-ul de consultanță Ciprian Susanu oferă servicii care au scopul de a susține business-urile medii și mari în selectarea soluțiilor și a partenerilor adecvați nevoilor și obiectivelor de creștere. În acest mod îmi propun să ofer valoare palpabilă companiilor, antreprenorilor și executivilor și să contribui la evoluția acestora si a echipelor pe care aceștia le conduc, printr-un sistem de transformare digitală care se bazează pe consultanță în strategie de digital, marketing online și inovație în ceea ce privește modelele de business, utilizând oportunitățile și inovațiile tehnologice pentru generarea de rezultate măsurabile.

Care sunt planurile de dezvoltare pentru cele 2 brand-uri nou lansate – Formula4 și brand-ul de consultanță Ciprian Susanu?

Din experiența anilor anteriori în care am susținut cursuri de marketing online și din analize ale pieței de online din România, am extras o serie de insight-uri și tensiuni relevante și anume faptul că participanții nu au îndeajuns timp la dispoziție, pozițiile lor de coordonatori de marketing sau antreprenori ocupându-le majoritatea timpului, însă aceștia au o dorință clară pentru acumularea de cunoștințe teoretice și practice care să-i ajute în dezvoltarea profesională, un set de competențe pe care își doresc să le obțină de la un specialist cu expertiză dovedită care să contribuie la ascensiunea lor rapidă.

Estimez că primele generații de cursanți Formula4 vor dobândi competențele digitale necesare care să faciliteze creșteri de rezultate cuprinse între 30% și 50% pentru brand-urile pe care le gestionează, totodată contribuind la dezvoltarea lor profesională, în contextul în care aceste capabilități sunt extrem de solicitate pe piață. Pentru anul 2019 obiectivul este de creștere a numărului de traineri și a numărului de cursanți care parcurg toate modulele Formula4.

În același timp, în ceea ce privește consultanța, piața din România este încă imatură, nefiind foarte familiarizată cu astfel de servicii. În ciuda acestui fapt, evoluția mediului de business și a companiilor, creșterea economică, nevoia de diferențiere a business-urilor și investițiile naționale și externe vor stimula adoptarea acestora. Brand-ul de consultanță Ciprian Susanu preîntâmpină această nevoie și îmbină expertiza de top dovedită și aplicabilitatea imediată pentru a genera succes și pentru a susține îndeplinirea obiectivelor companiilor prin strategii de marketing online.

Prin ce se diferențiază demersurile pe care le-ați inițiat de alte business-uri sau brand-uri similare din piață și care este contribuția pe care intenționați să o aveți pentru dezvoltarea acesteia?

Piața din România are o nevoie stringentă de astfel de demersuri și inițiative care să susțină maturizarea industriei de online, a business-urilor, care să faciliteze alinierea la tendințele internaționale și totodată să creeze job-uri în domeniu. Formula4 are scopul de a contribui la dezvoltarea pieței de marketing online din România, formând totodată următoarele generații de experți din industrie.

În același timp, în ceea ce privește zona de consultanță, piața necesită know-how avansat și experiență validată de business. Un consultant este pus în situația de a înțelege rapid orice model de afaceri, este nevoit să dobândească know-how asupra diferitelor industrii și să aibă capacitate de sinteză și de soluționare eficientă a nevoilor și problemelor de business.

Îmi propun prin acest brand să construiesc un nou teritoriu, o piață de consultanță atât one-to-one adresată antreprenorilor și managerilor cat si departamentelor pe care aceștia le conduc. Liderii de piață, cei care se află în poziții de CEO sau echipele de marketing din companii medii și mari necesită dobândirea unei expertize holistice și a unui know-how avansat cu privire la strategii eficiente în funcție de caracteristicile industriei și de instrumente tactice validate, care să le faciliteze creșterea brandurilor.