Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Danone îşi relansează portofoliul de produse, după investiţii de 10 milioane de lei

Danone Romania a anunţat că îşi va relansa portofoliul de produse, începând cu luna mai, prin modificarea paharelor de iaurt. Investiţia în această relansare este de 10 milioane de lei.
Noul pahar KISS de la Danone_

,,Noua tehnologie și noul pahar de iaurt sunt brevetate de Danone, iar România este prima țară din estul Europei în care compania implementează această inovație. Paharul KISS, nume care derivă din sintagma ‘Keep It Simple & Seif’ (KISS), a fost creat de Grupul Danone din dorința de a lansa un format unic, cu un design ergonomic, mai ușor de folosit de către consumator. Noul pahar are totodată un design mai atractiv, ușor de identificat și de diferențiat la raft, aducând un plus de simplitate, eleganță și unicitate pe piața aglomerată a iaurturilor“ declară Dieter Schulz, Director General Danone pentru Europa de Sud Est.

Proiectul de relansare a portofoliului Danone a fost unul complex, implementarea acestuia derulându-se pe parcursul a 8 luni și implicând o echipă de 50 de oameni din zona de producție și zona tehnică.

,,Am investit peste 340 de milioane de lei în operațiunile noastre locale, iar această nouă investiție dovedește încrederea noastră în potențialul de dezvoltare al pieței românești, dar și dedicarea noastră de a continua să creăm valoare în Romania, prin investițitiile constante în fabrica noastră, în iaurturile Danone precum și în cauze sociale,” a adăugat Schulz.

Iaurturile în noul pahar KISS  – după cum a fost denumit de companie designul noilor pahare -, vor fi produse începând de la sfârșitul lunii aprilie și vor fi disponibile în magazinele din toată țara la începutul lui mai.

,,Noul pahar KISS va fi mai atractiv, mai colorat și mai elegant, dar va avea și un design mai ergonomic – baza rotundă a noului pahar îl va face mai prietenos, mai ușor de folosit, astfel încât consumatorii să se poată bucura de produs până la ultima linguriță”, susţin reprezentanţii companiei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii