Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Reinventarea României |
|

Daniel Gross (PENNY Market România): „Indiferent de domeniu, digitalizarea și tehnologizarea vor deveni inevitabile”

Forbes România a invitat comunitatea de business din România să răspundă la cele mai importante chestiuni ale momentului în cadrul proiectului editorial #reinventarearomaniei.
 aboneaza-te
Daniel Gross_PENNY MARKET

Daniel Gross, Director General PENNY Market România

Oportunitatea pentru România

Daniel Gross: Am observat că societatea civilă a fost extrem de activă în perioada în care numărul de cazuri de îmbolnăvire creștea rapid. Am văzut extrem de multe inițiative, nu doar ale ONG-urile, ci și ale studenților sau persoanelor care nu aparțineau de vreo organizație umanitară. Asta demonstrează că românii pot lucra foarte bine împreună, că se pot mobiliza repede și că pot genera schimbări pozitive la nivelul societății. Așadar, cred ca perioada post-pandemie este o oportunitate excelentă pentru continuarea acestor eforturi.

Pe de altă parte, sectorul de afaceri a reacționat bine și s-a implicat în gestionarea crizei de sănătate fie prin colaborarea cu autoritățile, fie prin intermediul ONG-urilor. Parteneriatele între Guvern, companii și ONG-uri au funcționat bine și au ajutat la menținerea normalității în zilele cele mai grele ale pandemiei. Ne dorim, în continuare, o bună colaborare și la cât mai multe proiecte care să contribuie la relansarea economiei românești și la creșterea noastră ca țară în următorii ani.

Domenii ce trebuie reformate

Daniel Gross: Cred că, indiferent de domeniu, digitalizarea și tehnologizarea vor deveni inevitabile. Dacă până acum aceste procese erau mai lente, cred că peisajul se va schimba și chiar va forța unii actori economici și politici să își schimbe procedurile de lucru. De exemplu, în domeniul comerțului, posibilitatea de a comanda online va deveni foarte importantă pentru consumatori, iar noi va trebui să ne adaptăm la aceste noi comportamente.

 Revenirea domeniului

Daniel Gross: Deși retailerii au jucat un rol esențial în această perioadă, ne așteptăm ca puterea de cumpărare a românilor să scadă. Ne vom adapta în funcție de cum evoluează situația, PENNY Market este prezent pe piața din România din anul 2005 și, de atunci, am învățat să ne adaptăm continuu și așa vom face și în viitor.

Am mai trecut printr-o criză economică în România, cea din 2008, și am învățat multe lecții atunci. Suntem pregătiți de un an în care predicțiile de dinainte de izbucnirea pandemiei să se schimbe, dar sperăm ca impactul acestor luni de pauză să nu aibă efecte negative majore asupra veniturilor românilor.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii