Cautare




, Contributor

Forbes.com

Media şi entertainment |
|

Dana Argeşan a lansat „Visio.Make-up Workshops”, un program inedit de teambuilding pentru companii

image004.jpg
Unul dintre cele mai mari nume din industria de make-up din România propune companiilor un mod creativ de a-şi răsplăti angajaţii.

Dana Argeşan a început să studieze arta machiajului în 1999 la cele mai bune şcoli de make-up din Paris, Londra şi Hong Kong, continuând în permanenţă să-şi perfecţioneze tehnica prin participarea la workshp-uri şi trainig-uri. De-a lungul timpului, Dana a colaborat cu numeroase reviste de modă, modele, vedete şi fotografi şi, astfel, a învăţat să anticipeze nevoile şi aşteptările colaboratorilor săi, păstrându-şi în acelaşi timp autenticitatea. Până în 2006, a fost make-up artist oficial L’Oreal, între 2001 şi 2007 a fost make-up artistul oficial al Festivalului de Film de la Cannes, iar în perioada 2008-2009 a colaborat cu Festivalul de Advertising Cannes Lions. În prezent, Dana Argeşan este make-up artist independent şi deţine prima şcoală de auto-machiaj din România, Visio Automake-up.

Ea a lansat, în luna octombrie, seminarele de machiaj “Visio.Make-up Workshops”, dedicate exclusiv corporaţiilor. Modulele corporate oferite în cadrul şcolii Visio Automake-up reprezintă o noutate pe piaţa românească şi au fost gândite ca o alternativă creativă la clasicele cadouri sau prime oferite partenerilor sau angajaţilor.

Datorită experienței sale îndelungate ca make-up artist profesionist, Dana Argeşan a observat cele mai frecvente greşeli pe care le fac femeile atunci când se machiază, greşeli care le pot strica imaginea impecabilă pe care trebuie să o aibă în business. “În ultimii ani, am observat că doamnele doresc să fie cât mai bine informate şi de multe ori mi s-a întâmplat să am cliente care să mă roage să le învăţ cum să se machieze potrivit pentru mediul de business în care activează,” povesteşte Dana Argeşan.

De aici și ideea de a deschide o şcoală de auto-machiaj care să înglobeze şi cursuri adresate segmentului corporate. “Imaginaţi-vă că una din colegele voastre ajunge într-o întâlnire cu faţa palidă şi ochii încercănaţi pentru că nu poartă deloc machiaj; nu ar lăsa o impresie prea bună. Pe de altă parte, există femei care stăpânesc tehnicile generale de make-up şi îşi realizează sau verifică machiajul corect, în lumina naturală; însă atunci când ajung în lumina artificială a neonului, acesta se modifică complet, accentuând imperfecţiunile. Sunt aspecte pe care multe femei le ignoră, dar care au un impact seminificativ asupra imaginii noastre,” adaugă Dana Argeșan. 

Seminarele „Visio.Make-up workshops” au fost concepute ca o alternativă inedită la primele  oferite partenerilor şi angajaţilor sau chiar pentru clasicele teambuilding-uri și sunt prima inițiativă de acest gen din România. “Participând la aceste workshop-uri, angajatele dobândesc o serie de informaţii care să le ajute mai departe să-şi îmbunătăţească imaginea în mediul de business în care activează, se cunosc mai bine pe ele însele şi consolidează relaţiile pe care le au cu colegele lor, împărtăşind sfaturi şi păreri,” povesteşte Dana.  Acest tip de recompensare scoate angajatele din rutina clasicului coş de Crăciun şi le oferă un cadou personalizat cu adevărat util şi interesant, într-o experienţă unică, făcându-le să se simtă cu adevărat apreciate.

Structura unui seminar presupune demonstrații de make-up, pe diferite teme, în care Dana Argeşan prezintă pe o scenă etapele diferitelor tipuri de machiaj cu ajutorul kitului complet de pensule și produse necesare realizării machiajului personal. Demonstrația se face pe un model, iar toate detaliile sunt proiectate pe un ecran mare. La final, participantele îi pot adresa întrebări suplimentare Danei despre particularitățile trăsăturilor lor. Un Workshop poate cuprinde unul sau mai multe module, în funcție de preferințele lor, fiecare având o durată aproximativă de 45 de minute. Se pot alege până la 6 module: "Un ten uniformizat pentru un machiaj reușit", "Etapele realizării unui machiaj natural (de zi)", "Etapele realizării unui machiaj de seară (cocktail, party)", "Tehnica utilizării kitului de pensule", "Machiajul Waterproof (plajă/piscină)" și "Tendințe 2012-2013". Acestea pot fi însoțite de pachete de tip coffee break sau pachete de cazare pentru weekend la Hotel Arc de Triomphe. Practic, cursantele pot petrece un weekend întreg la hotelul Arc de Triomphe din Bucureşti, unde, în timpul zilei, participă la unul sau mai multe module de make-up, în funcţie de opțiuni, iar seara se relaxează alături de colegele lor în cadrul intim al hotelului.

”Recompensarea angajatelor în acest mod reprezintă un câștig atât pentru companie, cât și pentru acestea. Pe de-o parte, în urma acestui curs, doamnele vor ști cum să-și construiască în mod corect imaginea, deci, vor asigura la rândul lor o imagine impecabilă companiei pe care o reprezintă. De cealaltă parte, în plan personal, se vor simți mai încrezătoare în ele însele, apreciate și, implicit, vor fi motivate să dea tot ce e mai bun pentru a nu dezamăgi,” completează Dana Argeșan. Companii precum Coca-Cola, Nestle, Renault, Novotel, Anchor Group, lanţul hotelier Residence sau grupul de comunicare Millenium People, au folosit deja serviciile Danei Argeşan pentru programe de teambuilding, personalizate pentru stilul de viaţă al femeilor. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii