Cautare




, Contributor

ForbesForward |
|

Dan Cobeanu, CEO PayPact: “Dincolo de zona de profit, cel mai important este ce livrăm clientului”

Care sunt predicțiile lui Dan Cobeanu, CEO PayPact, pentru anul 2021, în ceea ce privește industria asigurărilor?  
Dan Cobeanu, PayPact

În urma întocmirii unei constatări amiabile online, PayPact plătește clienţilor RCA despăgubirile în maxim 48 de ore. Ce idee a stat, însă, la baza platformei ce își propune să inoveze industria asigurărilor? “PayPact a pornit de la nevoia de a instrumenta și de a plăti online rapid dosarele de daună. Am creat prima platformă care facilitează acest proces, al unei compensații rapide, pentru accidentele acoperite de polițele RCA, în urma completării unei constatări amiabile. Practic, am introdus această plată în maxim 48 de ore de la aprobarea dosarului de daună”, declară CEO-ul companiei, în cadrul ediției cu numărul 70 a seriei de evenimente online Forbes Forward. În continuare, Dan Cobeanu mărturisește faptul că și-a concentrat eforturile în clădirea unei echipe potrivite pentru un astfel de business, menționând că a reușit să adune laolaltă oameni “cu expertiză foarte bună în dezvoltarea de astfel de platforme”.  

În ceea ce privește serviciile oferite, pe scurt, PayPact interconectează asiguratorii cu clientul la câteva momente după producerea accidentului. “De asemenea, putem zice că extindem canalele prin care asigurătorii ajung să fie în contact cu clienții. Valoarea pentru clienți e cu atât mai mare, cu cât PayPact colaborează cu mai multe societăți de asigurare”, explică el.

Oportunitățile aduse de criză

Invitatul Forbes evidențiază fenomenul de digitalizare, drept o oportunitate importantă pe care anul 2020 a adus-o în mediul de afaceri românesc. Privind spre viitor, Dan Cobeanu consideră că tendința se va menține, ba chiar se va remarca un drum ascendent, din punctul acesta de vedere. “Cred că accentul se va pune din ce în ce mai mult nu doar pe digitizare – trecerea de pe hârtie în online, cât și agregarea acestor date pe care noi le-am obținut prin digitizare, în folosul companiei și în obținerea de informații cât mai relevante. Cred că accentul va fi pus pe digitalizare și pe soluții din ce în ce mai complexe, pe de o parte, dar pe de altă parte, mai simplu de folosit“. De asemenea, el speră la o colaborare eficientă între companiile de asigurări și insurtech-ul, în vederea satisfacerii clientului: “Compania de asigurări se ocupă de asigurarea riscului, iar insurtech-ul se ocupă de optimizarea și realizarea de soluții pentru zona clientului. Cu siguranță vor există insurtech-uri care vor ajunge societăți de asigurări, într-un final. Dincolo de zona de profit, cel mai important este ce livrăm clientului.”

Printre predicțiile sale, regăsim o atenție sporită zonei asigurărilor de sănătate și de locuințe, care au înregistrat o creștere semnificativă în 2020.

Pentru antreprenorii ce doresc să între în industria asigurărilor, Dan Cobeanu oferă sfaturi succinte și benefice: “Este un domeniu reglementat de legislația română, foarte dificil. E foarte important să cunoască foarte bine legislația și să o respecte, e important să aibă experiență. Pe mine m-a ajutat să încep că angajat, cel mai important este să înceapă de undeva, să se angreneze și prin foarte multă perseverență, rezultatele vor veni”, concluzionează el.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii