Emisiunea „Cartea de la ora 5” va fi difuzată în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 17:00, pe internet și va consta într-un video de cinci minute.
Emisiunea va fi structurată sub forma unui club de lectură, iar filmarea va fi realizată în locuința lui Dan C. Mihăilescu.
Obiectivele, în viziunea lui Iulian Stanciu, CEO eMAG și sponsor al proiectului, sunt: evidențierea cărților valoroase, continuitatea proiectului lui Dan C. Mihăilescu, transmiterea de informații de calitate și câștigarea unei audiențe noi, pentru că „tinerii nu se mai uită la televizor”.
Iulian Stanciu, CEO eMAG: „Ne dorim ca emisiunea să intre în rutina utilizatorului de internet, astfel încât momentul zilnic de cultură să devină la fel de firesc ca orice altă activitate”.
VEZI CARE AU FOST IPOTEZELE LANSATE DE FORBES ROMÂNIA CU PRIVIRE LA NOUL PROIECT
„Cu acest proiect nu ne dorim o implicare comercială”, adică nu vor exista reclame. „Ne dorim să fim o destinație pentru cărți”, a mai spus Iulian Stanciu.
Criticul literar Dan C. Mihăilescu a afirmat că „intru într-o lume foarte nișată și voi încerca să mă adresez oamenilor cu vârste între 20 și 40 de ani, prin cărțile prezentate.”
Dan C. Mihăilescu: „Cartea de la ora 5 vizează acea familiaritate deopotrivă tandră și picantă, mustos ludică, dar și intens responsabilă, ce caracterizează tradiționala oră a ceaiului britanic. Dacă până acum am preferat maniera catedrei, ori a vitrinei, adevărata miză o văd acum pe interacțiunea cu cititorii. Văzând, citind și făcând”.
După despărțirea „omului care aduce cartea” de Pro TV, Dan C. Mihăilescu a primit oferte de colaborare de la doua televiziuni, de la un radio și de la câteva site-uri.
Premiera emisiunii online „Cartea de la ora 5” va avea loc pe 1 februarie.