Daikin România a ajuns la afaceri de 25,5 milioane de euro din aer condiționat - Forbes.ro
Cautare




, Staff

Imobiliare |
|

Daikin România a ajuns la afaceri de 25,5 milioane de euro din aer condiționat

Daikin România, subsidiara locală a producătorului de aer condiționat, a înregistrat o cifră de afaceri de 25,5 milioane euro, în creștere cu 5%, față de anul precedent, în anul financiar 2017-2018, încheiat la 31 martie 2018. Compania și-a atins obiectivul de a-și consolida poziția de lider al pieței HVAC din România.
Daniel-Vasile-Daikin copy

Rezultatele obținute în anul financiar recent încheiat se datorează atât menținerii poziției de top în segmentul comercial, cât și noilor direcții de dezvoltare abordate în segmentul rezidențial. Ponderea cea mai mare a vânzărilor companiei rămâne în segmentul comercial, rezultatele fiind obținute în contextul unei creșteri pe piața clădirilor de birouri, a aplicațiilor industriale, în special în zona automotive, și a sectorului de retail de tip family center, în timp ce sectorul spațiilor comerciale de mari dimensiuni a fost anul trecut în scădere. În segmentul rezidențial, este de remarcat preferința tot mai evidentă a clienților finali pentru produsele high-end din gama Bluevolution, care înglobează tehnologii de ultimă generație, vânzările acestei game înregistrând o creștere de 25% anul trecut”, a declarat Daniel Vasile, Managing Director al Daikin România.

Printre proiectele comerciale realizate în 2017 se regăsesc Hotel Hilton Garden Inn (București), One Charles de Gaulle Residence (București), Hattrick Office Building (Sibiu), Bega Business Park (Timișoara), Hotel Sovata, precum și magazinele H&M, Calzedonia, Pepco și Sportisimo.

În segmentul rezidențial, pe lângă zecile de mii de sisteme individuale preferate de clienții finali, Daikin a furnizat anul trecut soluții de climatizare pentru ansambluri rezidențiale de referință, precum Dinamic City, Menuet Residence, Popasului Residence, urmând ca Aviației Park și Caramfil 85 să fie finalizate în cursul acestui an. În plus, compania a încheiat un parteneriat cu dezvoltatorul proiectului Belvedere Residences (București), în cadrul căruia au fost create pachete personalizate în funcție de specificul fiecărui apartament.

Anul trecut, Daikin a lansat Sky Air A-Series, o gamă de echipamente comerciale eco-friendly din Europa care folosește agentul frigorific R32 și un nou program – Commercial Solution Expert (CSE), care certifică expertiza partenerilor selectați pentru a oferi servicii premium de consultanță, instalare și mentenanță pentru proiecte comerciale de orice anvergură.

În prezent, Daikin are o rețea de peste 150 de parteneri, asigurând o distribuție la nivel național. Dintre aceștia, 16 au primit certificarea de parteneri Commercial Solution Expert și 50 au statutul de parteneri Home Comfort Expert

Toate acțiunile noastre urmăresc viziunea Daikin, aceea de a oferi tuturor categoriilor de clienți soluții de climatizare și experiențe premium. Periodic, derulăm studii atât în rândul consumatorilor finali, cât și în rândul partenerilor comerciali pentru măsurarea indicatorului Net Promoter Score (NPS)”, a adaugat Daniel Vasile.

Un alt pilon important al businessului este reprezentat de divizia de service, care pune la dispoziția partenerilor și clienților Daikin servicii de service în garanție și post-garanție. Pe lângă activitățile de service tradiționale, precum asistență la montaj, punerea în funcțiune a echipamentelor, diagnosticare și expertiza defecțiunilor, Daikin a dezvoltat și servicii care implică monitorizare, evaluare și mentenanță predictivă, upgrade sau audit energetic. Compania oferă cursuri de pregătire tehnico-practice în cadrul centrului de formare profesională Daikin, unde sunt pregătiți peste 250 de instalatori în fiecare an.

În noul an financiar, Daikin a lansat pe piața din România un nou model de aer condiționat rezidențial din gama Bluevolution, Stylish și a programul pilot BuyBack, prin care compania încurajează înlocuirea vechilor aparate de aer condiționat cu unele de ultimă generație, oferind discount-uri de până la 400 lei.

Pentru 2018, ne-am propus o creștere a cifrei de afaceri, continuând dezvoltarea parteneriatelor puternice pe toate segmentele de business. De asemenea, avem în plan creșterea echipei Daikin, formată astăzi din 40 de angajați, având în continuare multe poziții deschise pentru specialiști. În plus, acordăm o atenție deosebită recrutării și formării viitorilor profesioniști în domeniu, prin programe și abordări dedicate studenților în ani terminali. Creșterea și consolidarea echipei alături de partenerii noștri ne va susține în demersul de menținere a poziției de lider al pieței HVAC în Romania”, a declarat directorul companiei.

La nivel global, Daikin este prezentă în peste 145 de țări, având peste 67.000 de angajați în cele 90 de fabrici. Cu o experiență de peste 90 de ani în proiectarea și fabricarea de tehnologii de încălzire și răcire, Daikin este lider de piață în tehnologia pompelor de căldură. De altfel, Daikin a lansat în 2014 prima generație de produse pentru segmentul rezidențial care folosesc exclusiv agentul frigorific R32.

În Europa compania are aproximativ 5.500 de angajați şi 12 fabrici de producție cu sediul în Belgia, Republica Cehă, Franța, Germania, Olanda, Italia, Turcia, Marea Britanie şi Spania.

Daikin este pe piața din România din 1994, având în prezent 40 de angajați și o rețea de distribuitori, axați pe soluții comerciale, industriale și rezidențiale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii