Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Dăescu Borțun Olteanu a câștigat Gold Sabre la categoria „Retailers”, cu o campanie pentru Media Galaxy Craiova

Agenția Dăescu Borțun Olteanu a câștigat, în cadrul galei SABRE Awards EMEA 2015, Sabre Gold la categoria „Retailers” pentru campania Media Galaxy Craiova, desfășurată în martie 2014.
Sabre 2015

Campania a marcat extinderea în Sudul României a rețelei celui mai mare grup de retail electro-IT din România – grupul  ALTEX, din care Media Galaxy face parte.

Campania Media Galaxy a câștigat recunoaștere la nivel regional datorită unui insight puternic – caracteristica premium derivă din abordarea personalizată în funcție de dorințele fiecărui client, astfel încât acesta să reflecte chiar și cele mai ascunse nevoi ale consumatorilor. Acest nou unghi de abordare, de înțelegere a ceea ce reprezintă ”premium”, a oferit ideea campaniei – de a transforma Media Galaxy dintr-un magazin pentru craioveni în magazinul fiecăruia dintre ei, la nivel individual.

Tudor Dăescu, Managing Partner Dăescu Borțun Olteanu, a declarat: „Acest premiu demonstrează faptul că PR-ul a părăsit de ceva timp zona de confort în care un număr mare de apariții determina succesul unei campanii. Acum mingea este în terenul consumatorului și cu cât el este cel care vine în întâmpinarea brand-ului – ca în cazul Media Galaxy, când în primul weekend de la deschidere, craiovenii stăteau la coadă, cu atât știm că am reușit să ne livrăm mesajele. Vorbim aici despre eficiență și despre rolul din ce în ce mai proeminent al PR-ului drept catalizator pentru consum”.

În categorie au mai fost înscrise alte patru campanii – Eco Challenge—Watsons Ukraine alături de HOSHVA PR, EE Glastonbury Power Bars, împreună cu Cake, Foyles: a Bookshop for the 21st Century, realizată de Foyles, alături de Four Colman Getty, precum și campania Happy Ending Fairytales—IKEA implementată de Hope&Glory PR. Campaniile înscrise au fost din Ucraina și Marea Britanie.

La rândul său, Carmen Căpitănescu, brand manager Media Galaxy, a spus: „Campania Media Galaxy Craiova rămâne un reper pentru compania noastră, pentru că ne demonstrează că succesul pe care rețeaua Media Galaxy îl are la nivel național este datorat unui mix imbatabil, între oferta care cuprinde cele mai inovatoare tehnologii și abordarea personalizată, prin intermediul căreia fiecare client își poate alege gadget-ul preferat și nu numai, în cel mai simplu mod. Acest lucru este completat și de strategia omni-channel în care online-ul completează experiența din showroom-urile noastre. Acest premiu este o confirmare a faptului că abordarea Media Galaxy este una câștigătoare”.

Dăescu Borțun Olteanu este o agenţie ce oferă servicii de PR şi digital, cu birouri în Bucureşti şi Sofia și este parte a grupului Millenium People. În România, printre brandurile din portofoliul agenției se numără adidas, ALTEX, ANOFM, AOC, Braiconf, Logitech, Duracell, Fortinet, Gillette, Gillette Venus, Illy, King, Media Galaxy, Mega Mall, Mall Promenada, Muller, MMD, Murmur, Romanian Design Week, RINF, SIVECO, SUBWAY, Tribute.

MEDIA GALAXY este o reţea de 17 magazine de mare suprafaţă, din domeniul retailul electro-IT.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii