Cautare




, Contributor

Cariere |
|

Dacia-Renault are un nou director de marketing

Dacia_Renault.jpg
Ionuţ Gheorghe este noul director de marketing al mărcilor Dacia şi Renault în România, preluând funcția lui Mihai Bordeanu, care, de la 1 martie, este director de marketing al Grupului Renault pentru mărcile Dacia şi Renault, pe pieţele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru şi Malta.

Ionuţ Gheorghe s-a alăturat echipei Renault România în anul 2006. El are o experienţă de 19 ani în domeniile de marketing şi comunicare, experiență dobândită atât în interiorul companiei, cât şi în alte societăţi. Ionuț Gheorghe face parte dintre managerii Renault România cu un parcurs internațional. El a revenit în România după ce a condus, din Elveţia, operaţiunile de marketing ale mărcii Infiniti în segmentul crossover pentru perimetrul geografic care cuprinde Europa, Africa şi Orientul Mijlociu (EMEA).

Ionuţ Gheorghe (38 ani) a absolvit Academia de Studii Economice Bucureşti şi are un master în Comunicare şi Relaţii Publice (SNSPA – David Ogilvy). A debutat în industria auto la importatorul AutoItalia în România (Fiat, Fiat LCV, Alfa Romeo, Maserati, Ssang Yong, Honda Bikes) ca Group Marketing – Communication&PR Manager.

După patru ani petrecuţi aici, s-a alăturat echipei importatorului Kia în România, ca responsabil de marketing şi comunicare. În 2006 şi-a început activitatea în cadrul Renault Commercial Roumanie. El a ocupat, pe rând, funcţiile de brand manager Nissan, respectiv de brand director Nissan.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii