Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Dă muzica mai tare să se-audă în parcare!

Circa 492.000 de români au fost la concerte în ultimele trei luni, 81% dintre ei au plătit ca să intre la un concert rock/pop, 33% pentru un concert de muzica clasică și 20% pentru unul de jazz, arată ultimul studiu HumanGraphExperience al agenției Starcom MediaVest.
muzica

Starcom MediaVest a lansat cel de-al XVII-lea infografic din seria HumanGraphExperience – „Music Personalities”. Scopul infograficului este acela de a înțelege în amănunt comportamentul de consum al ascultătorilor care preferă anumite genuri de muzica și al românilor care merg frecvent la concerte. Concluziile se bazează pe date ale Studiului Național de Audiență (valul 12 iunie 2013 – 14 mai 2014) și vizează întreaga populație urbană.

Modalități de consum pentru muzică

Activitatea de a asculta muzică s-a dezvoltat și diversificat în ultimii ani. În zilele noastre, accesul la muzică se întâmplă prin multiple canale – posturi TV de muzică dedicate sau emisiuni de divertisment cu teme muzicale („Vocea României”, „Românii au talent”), device-uri cum ar fi desktop-uri, tablete și telefoane mobile.

Odată cu dezvoltarea tehnologică și cu accesul tot mai larg la internet, noile albume nu mai sunt lansate în primul rând la un post TV, ci în mediul online.

no17 _music personalities

Participarea la concerte

Românilor le place să meargă în aceeași măsură la evenimente gratuite și plătite. Circa 492.000 de români au fost la concerte în ultimele trei luni, 81% dintre ei au plătit ca să intre la un concert rock/pop, 33% pentru un concert de muzica clasică și 20% pentru unul de jazz. 54% dintre cei care participă la astfel de evenimente au mers și la concerte pop/rock cu intrare gratuită. Principalele metode de informare pentru cei care merg frecvent la concerte sunt website-urile de divertisment și Facebook-ul.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii