Cautare




, Forbes Staff

Imobiliare |
|

C&W Echinox: Extinderea Colosseum, cea mai importantă dezvoltare de retail din Bucureşti ȋn ultimii trei ani

Centrul comercial Colosseum din nord-vestul Bucureștiului, a cărui extindere a intrat ȋn linie dreaptă prin semnarea contractului cu antreprenorul general şi demararea lucrărilor, reprezintă cea mai importantă dezvoltare de retail din Capitală din ultimii trei ani, potrivit Cushman & Wakefield Echinox.
Exterior_Colosseum Mall

În această perioadă, puterea de cumpărare la nivelul oraşului a crescut cu circa 20%.

Proiectul va fi extins printr-un corp nou cu o suprafaţăȋnchiriabilăde aproximativ 20.000 de metri pătraţi care va fi destinat ȋn primul rând retailerilor de fashion & beauty (45%), leisure & entertainment (30%) şi food & beverage (12%). În urma extinderii, proiectul Colosseum va ajunge la o suprafaţăcomercialăde 54.500, fiind a doua cea mai mare schemăde retail din sectorul 1 al Bucureştiului şi a şaptea la nivelul Capitalei, potrivit datelor Cushman & Wakefield Echinox, consultantul strategic pentru ȋnchirierea spaţiilor din cadrul Colosseum.

Proiectul are rolul de a răspunde nevoilor dintr-o zonă a Bucureștiului care se află în plină dezvoltare rezidențială, aproape de noul pol de birouri din zona Casa Presei şi cu o ofertăredusăde spaţii comerciale,ţinând cont căpe o razăde aproximativ şase kilometri ȋn jurul Colosseum nu existăniciun proiect de retail modern

„Densitatea de spaţii de retail modern la nivelul Bucureştiului este sub media altor oraşe din ţară, ȋn timp ce puterea de cumpărare per capita este semnificativ mai ridicată şi a continuat să crească susţinut ȋn ultimii ani, pe fondul majorării salariilor. În acest context, retailerii sunt ȋntr-o permanentă căutare de noi oportunităţi, iar extinderea Colosseum ȋntr-o zonă a Bucureştiului aflată ȋn plină dezvoltare a venit ȋn ȋntâmpinarea acestei cereri. Astfel, cu circa 10 luni ȋnaintea livrării, au fost ȋncheiate acorduri cu toţi chiriaşii pe suprafeţe mari, urmând ca ȋn perioada următoare să fie negociate cele câteva unităţi de mici dimensiuni rămase de ȋnchiriat”, precizează Bogdan Marcu, Partener, Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox.

Printre noii chiriaşi se numără operatorul de cinematografe Happy Cinema, reţeaua de centre de fitness World Class, peste 20 de magazine de fashion & beauty, precum şi 12 restaurante şi cafenele. Aceștia se vor adăuga unui portofoliu care cuprinde nume precum Carrefour, Leroy Merlin, Altex, JYSK, LC Waikiki, Sport Vision sau Pepco, printre cei mai performanţi şi dinamici retaileri de pe piaţa locală.

Valoarea tranzacțiilor din piața imobiliară locală a depășit 4 miliarde de euro în ultimii cinci ani

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii