Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Cutremur în publicitate: 11 agenții de media au fost amendate de Consiliul Concurenței cu 3,2 milioane de euro!

Consiliul Concurenţei a sancţionat 11 agenții de media cu amenzi în valoare de 3,2 milioane de euro pentru că au participat la o înţelegere având ca obiect eliminarea agenţiilor concurente de pe piaţa comercializării serviciilor de comunicare prin media, informează Mediafax.
bogdan_chiritoiu

Cele 11 companii implicate şi sancţionate sunt:

Brand Programming Network: 62.500 euro;

B.V. McCann-Erickson: 717.719 euro;

GroupM Media Operations: 51.288 euro;

Initiative Media: 557.104 euro;

Mediacom România: 296.280 euro;

Mediaedgecia România: 215.672 euro;

Mindshare Media: 211.758 euro;

Opti Media: 133.707 euro;

Starcom Mediavest Group: 412.479 euro;

United Media Services: 111.211 euro;

Zenith Media Communications: 478.560 euro;

(- Amenzile sunt în lei, dar au fost transformate în euro.)

Bogdan Chiriţoiu (foto), preşedintele Consiliului Concurenţei, a declarat: „Acţiunile comune, prin care companii concurente îşi coordonează comportamentul comercial, constituie o încălcare a regulilor de concurenţă. Consiliul Concurenţei a ţinut cont, însă, de demersurile companiilor de a realiza şi promova un set de principii care să asigure transparenţa şi profesionalismul în piaţa media. Considerăm că existenţa unor norme de autoreglementare a profesiei, adaptate la cerinţele specifice pieţei, sunt bine venite în măsura în care contribuie la crearea unui mediu echitabil pentru toţi actorii din piaţă”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii