Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Industrie |
|

Curaj de antreprenor. Investiții în zona HoReCa în plină pandemie

HoReCa este de departe sectorul care a fost cel mai puternic lovit de efectele pandemiei de coronavirus. Însă, cu toate incertitudinile pe care le traversează acest segment, există antreprenori care au hotărât să înfrunte valul efectelor negative resimțit din plin în această perioadă.
sky-183

Este și cazul Mihaelei Gagea-Popescu, un antreprenor cu un business în industria cărnii care, la începutul lui 2020 a ales să-și pună la încercare spiritul antreprenorial și în zona HoReCa. Astfel, a achiziționat cel mai înalt restaurant rooftop din Timișoara, Sky Restaurant.

Nici bine nu a demarat procesul de modernizare al restaurantului (meniu adaptat fiecărui sezon inspirat din restaurantele recunoscute mediteraneene din afară), căci s-a declanșat pandemia și la noi în țară. După săptămâni întregi în care s-a gândit ce poziție să adopte, Mihaela Gagea-Popescu a mizat pe cheia investițiilor. Astfel că, a adaptat restaurantul tuturor cerințelor conforme contextului actual, păstrându-și linia strategică inițială: aceea de a rămâne un business deschis evenimentelor cu seri tematice bazate pe gastronomia internațională, dar și celor private de familie.

„După zile întregi în care ne-am gândit pe ce cale să o luăm, ne-am dat seama că cea mai bună soluție este aceea de a continua să mergem înainte, adaptându-ne însă noii situații. Am reconfigurat restaurantul, transferând activitatea principală în zona terasei. Așa că am investit peste 100.000 de euro în noul proces de reamenajare. Ne aflăm în Piața 700, unde se află una dintre cele mai dezvoltate zone de business din vestul țării, a fost impulsul care ne-a făcut să mergem mai departe”, a declarat pentru Forbes România, Mihaela Gagea-Popescu, noul proprietar al Sky Restaurant.

Pentru că știe ce înseamnă din propria experiență care sunt provocările cu care se confruntă producătorii/fermierii români din industria alimentară, Mihaela-Gagea Popescu a implementat o altfel de strategie de business în ceea ce privește aprovizionarea cu materii prime, care are drept scop susținerea produselor românești și, implicit a fermierilor și producătorilor autohtoni.

„Scopul principal este să susținem agricultura locală. Motiv pentru care aducem legume și fructe proaspete, de la producătorii locali din zonă. Suntem foarte atenți și la calitatea cărnii. Dorim să menținem preparatele la cel mai înalt nivel, iar pentru asta este nevoie de carne de cea mai bună calitate. Deja am selectat ferme din apropierea Timișoarei, care ne furnizează ingrediente proaspete, astfel încât drumul până în farfuria clientului să fie cât mai scurt. Prin această decizie reușim să susținem și agricultura locală. Atât clienții vechi, cât și cei noi au îmbrățișat schimbarea, mai ales că în Timișoara erau puține opțiuni fine dining”, a explicat Mihaela Gagea-Popescu.

Restaurantul are o capacitate de 150 de locuri, însă conform noilor norme în vigoare, în acest moment se pot organiza numai evenimente private de familie cu un număr de 50 de persoane în interior și alte 50 pe terasă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii