Cautare




, Forbes Staff

Bunuri de consum |
|

Cuptorul Moldovencei a investit 50.000 de euro într-o nouă cofetărie în Iași și estimează afaceri de 2,5 mil. euro în acest an

Cuptorul Moldovencei a inaugurat o nouă cofetărie în Iași, în urma unei investiții de 50.000 de euro, ajungând la o rețea la șase unități.
Cofetaria Cuptorul Moldovencei - Tatarasi (4)

Noua locație poate fi găsită în cartierul Tătărași și are o suprafață de 62 metri pătrați.  Extinderea rețelei de desfacere a venit ca parte a obiectivului Cuptorului Moldovencei de a acoperi cât mai mult din piața ieșeană, motiv pentru care a fost ales cartierul Tătărași.

Anul trecut, Cuptorul Moldovencei a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri la peste 1 milion de euro, iar pe fondul extinderii, compania mizează pe cel puțin o dublare a cifrei de afaceri, de până la 2,5 milioane de euro.

„Strategia noastră este să fim cât mai aproape de consumator și astfel am ales să deschidem câte un punct de vânzare în toate zonele importante din Iași: Păcurari, Centru – Hala Centrală – Palas Iași, Nicolina – Podu Roș, Alexandru cel Bun și Tătărași. Deschiderea acestei noi cofetării este foarte importantă pentru obiectivele noastre de business. Estimăm că în acest an noua locație va genera vânzări de 300.000 de euro. La nivel de grup, în 2019, ne așteptăm la o cifră de afaceri de aproximativ 2,5 milioane de euro”, declară Nicoleta Hrițcu, fondatoarea Cuptorului Moldovencei.

Investiția în noua locație s-a ridicat la 50.000 de euro, din care cea mai mare parte din sumă (aproximativ 35.000 de euro) s-a îndreptat către amenajarea noului spațiu, iar 15.000 de euro au fost investiți în echipamente.

Strategia de extindere a business-ului va continua în acest an, compania vizând deschiderea a două noi puncte de desfacere, un nou magazin și o nouă insulă sub brandul Glazurai.

Cuptorul Moldovencei a fost înființat în 2012, la Iași, de către Nicoleta Hrițcu și este una din cele mai importante rețele de cofetării din regiunea Moldovei. Anul trecut a înregistrat o dublare a cifrei de afaceri, depășind pragul de 1 milion de euro.

Business-ul este format din două laboratoare de producție și șase puncte de desfacere (din care unul este sub brandul Glazurai). În prezent compania are 60 de angajați și un flux de peste 1.000 de clienți în fiecare zi.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii