Cautare




, Contributor

Tech |
|

Cum trebuie să optimizezi website-ul magazinului tău online pentru a primi comenzi de pe dispozitive mobile

În 2015, volumul de căutări online prin intermediul unui dispozitiv mobil a depășit volumul celor de pe desktop, potrivit informațiilor Google citate de agenția de marketing online Today's.
bani card telefon

Astfel, în 2016, între 20% – 35% din comenzile magazinelor online vor fi realizate prin dispozitivul mobil. Today’s informează că în unele cazuri, cum ar fi proiectele imobiliare sau servicii de sănătate, este importantă legătura stabilită cu un client prin formularul de contact. Între 15% și până la 25% din contactări sunt realizate prin intermediul unui dispozitiv mobil.

În urma analizei agenției de marketing online a reieșit faptul că, în cazul în care un mediu este mai ușor de folosit pe un anumit dispozitiv, automat îi crește popularitatea. În cazul prezenței online, este important ca site-ul să aibă un landing page bine optimizat, potrivit vizitatorilor care nu îl accesează de pe desktop.

VEZI ȘI: CUM SE VOR PROMOVA ROMÂNII ONLINE ÎN 2016

Un advertiser trebuie să ia în considerare trei aspecte. În primul rând, acțiunea dorită de utilizator să fie ușor de realizat, de la accesarea unui formular sau vizualizarea datelor de contact la navigare. Apoi, când vine vorba de magazine online, necesitatea unui cont pentru a plasa o comandă nu este cea mai potrivită funcționalitate pe dispozitive mobile, deoarece timpul de așteptare și pașii urmați trebuie să fie cât mai scurt, respectiv cât mai puțini. În final, informațiile trebuie să fie bine structurate și ușor de parcurs pe un ecran mic, cum au cele mai folosite dispozitive mobile. Imaginile care ocupă un spațiu semnificativ sunt de evitat, la și un player video care încarcă greu conținut. Pentru sporirea lizibilității unui text se pot folosi butoane precum „Citește mai mult” sau se poate alege unul mai succint.

„Când Today’s a debutat pe piața online din România, Internetul nu era nici pe departe ceea ce reprezintă astăzi. A trecut peste un deceniu și acum vedem o nouă mare schimbare: migrarea către mobil. O vreme s-a crezut că aplicațiile vor domina totul, dar vedem că un lucru a rămas valabil: cu cât site-ul tău este mai potrivit pentru majoritatea utilizatorilor, cu atât aceștia vor crește în număr. Acum, aproape toți oamenii din mediul urban au un smartphone. Nu mai este un lux, nu mai este premium, așa că nici experiența lor online n-ar trebui să fie așa“, a declarat Marius Lăzărescu, fondator Today’s.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii