Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum sunt îndemnate cehoaicele să calce hainele cu plăcere

Ogilvy & Mather și Philips semnează campania „Welcome to the World of Easy Ironing”, dezvoltată special pentru piața din Cehia.
Welcome to the world of easy ironing_Ogilvy_Philips

Spre deosebire de femeile din alte regiuni ale globului, doamnele din Cehia percep călcatul hainelor drept o activitate relativ plăcută prin care își arată grija față de familia lor. De altfel, aproape jumătate dintre acestea asociază călcatul cu o altă activitate precum urmăritul programului favorit la televizor sau conversațiile telefonice cu prietenele apropiate.

Pornind de la acest insight, Ogilvy & Mather Group România a dezvoltat campania „Welcome to the World of Easy Ironing”, ce are la bază evidențierea unui nou mod de a călca hainele căruia i-au fost asociate activități considerate relaxante de către femei.

Loredana Caradimu, Strategic Planning & Business Development Director Ogilvy&Mather Group Romania, de declarat: „Rolul nostru a constat în identificarea unei abordări strategice relevante pentru un segment de consumatori complet diferit de cel al pieței din România, dar și de dezvoltare a conceptului creativ și a strategiei de comunicare pentru noile stații de călcat cu aburi Philips. Focusul nostru a fost să demonstrăm superioritatea utilizării unei stații de călcat cu aburi versus un fier de călcat normal și a modului în care aceasta schimbă procesul de călcare”.

La rândul său, Adrian Diac, Senior Copywriter Ogilvy&Mather Romania, a spus: „Pornind de la un produs ce înglobează tehnologii revoluționare în călcatul hainelor, am ales să intersectăm cele două lumi până acum complet separate: călcatul și relaxarea. Astfel, am dramatizat cele doua acțiuni și am ales un vizual ce prezintă o tânără femeie într-o poziție relaxată, care citește cartea preferată, în timp ce calcă folosind noua stație Philips”.

Aflată în derulare, campania „Welcome to the World of Easy Ironing” are o componentă online, susținută în print și indoor.

Echipa Ogilvy&Mather Group România care a realizat această campanie este formată din: Albert Nica – Creative Director, Paul Derșidan – Senior Art Director, Adrian Diac – Senior Copywriter, Loredana Caradimu – Strategic Planning & Business Development Director, Raluca Marin – Client Service Director, Diana Radu – Account Manager

Din partea echipei Philips au lucrat: Marta Wojkowska, Marketing Lead CL CE and H&W CEE, Philips Consumer Lifestyle, Olga Pishchukhina, Jr. Marketing Manager, Garment Care / Floor Care, Philips Consumer Lifestyle – Central Europe.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii