Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum stă în sondaje Societatea Română de Radiodifuziune?

RADIO--280x205.jpg
La nivel național, cele 11 stații centrale și regionale ale radioului public dețin o cotă de piață de 29,6%. Dintre regionale, cele mai ascultate sunt Radio România Iași (2,5%) și Radio România Oltenia (2,2%).

Societatea Română de Radiodifuziune continuă să dețină o cotă de piață confortabilă la nivel național, potrivit Studiului Național de Audiență, realizat de IMAS și GfK România, în perioada 3 septembrie – 16 decembrie 2012. Radiourile sale au 29,6% market share (populație peste 11 ani). Cota de piață reprezintă timpului de ascultare pentru un program raportat la total timp de ascultare din piața radio (exprimat în procente). Cu o cotă de piață de 13,4%, Radio România Actualități este programul cel mai ascultat din țară, deși are un număr mai mic de ascultători decât Kiss FM.

O cotă de ascultare foarte bună a înregistrat-o Antena Satelor, poate cea mai bine poziționată stație din portofoliul SRR: 6,9%. Dintre radiourile regionale, doar cele de la Iași și Craiova depășesc pragul de 2% market share.

La nivel urban, concurența posturilor comerciale private erodează puternic cota de piață a stațiilor publice. Astfel, SRR are un market share total de 23,5%. Și în acest univers, România Actualități are cea mai mare cotă din piața radio: 14%. Chiar și în orașe este ascultat programul Antena Satelor: 2,7% cotă de piață! Radio România Cultural deține 0,7% market share, cu o medie zilnică de 130.000 de ascultători, la nivel urban. Dintre radiourile regionale, cele de la Iași, Craiova și Timișoara au cote ce depășesc 1%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii