Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum și-au încărcat televiziunile de filme pauzele de publicitate în prime-time?

În 2014, cele 10 televiziuni de filme, prezente în sondajele de audiență, au difuzat 135.008 minute de publicitate în prime-time (orele 19:00 – 24:00), având o încărcare medie zilnică cu reclame de 61,6%.
publicitate_TV.jpg

Nișa televiziunilor de filme este una dintre cele mai aglomerate și mai concurențiale de pe piața TV. Concurența pentru atragerea de bugete de publicitate este foarte mare.

Anul trecut, trei televiziuni de pe acest segment – Pro Cinema, Universal Channel și Diva – au înregistrat un grad de încărcare al pauzelor publicitare de peste 80% (prime-time). Prin grad de încărcare cu publicitate al unei televiziuni se înțelege raportul dintre timpului în care s-au difuzat reclamele și timpul stabilit prin Legea audiovizualului. La stațiile comerciale, timpul permis de difuzare al reclamelor este de 12 minute pe oră. În cazul stațiilor publice (TVR 1 și TVR 2), acest timp este de 8 minute pe oră.

Pro Cinema, parte a grupului Pro TV S.A. (CME), a avut cea mai mare încărcare cu publicitate de pe nișă (prime-time): 87,8%, echivalentul a 320 de ore și 38 de minute.

Universal Channel și Diva, televiziuni aflate în portofoliul Universal Networks International, divizia internaţională de televiziuni a NBCUniversal, au avut 86,1%, respectiv 85,8% grad de încărcare cu publicitate în prime-time.

Cele trei televiziuni ale grupului Sony Pictures Television (SPT) – AXN, AXN Black, AXN White – au avut încărcări moderate cu publicitate (între 63% și 78%).

Întreaga nișă de filme a difuzat în prime-time, pe durata anului 2014, circa 2.250 de ore de publicitate.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii