Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum să-ți alegi vinul care să-ți potolească setea?

MRM Worldwide România lansează campania „LIDL Winetunes”, dedicată promovării ofertei de vinuri din magazinele LIDL, ofertă valabilă începand cu luna octombrie 2014.
vinuri

Oferta din magazinele LIDL include vinuri din podogorii din Franța, Spania, Portugalia sau Grecia.

Dar cum să alegi vinul perfect pentru ocazia sau dispoziția perfectă? Nu toți suntem cunoscători în domeniu și orice ajutor în acest sens este binevenit.

Pornind de la acest insight, MRM România a venit cu o soluție: LIDL vine în ajutorul consumatorilor și le alege vinul perfect în funcție de preferințele lor muzicale. În acest scop a fost dezvoltat site-ul www.winetunes.ro, unde se află răspunsul la întrebarea «Ce vin să aleg pentru cina din seara asta?»

Cum funcționează:

Intri pe http://www.winetunes.ro/, uploadezi un mp3 cu melodia preferată sau un link de pe YouTube sau, și mai simplu, scrii numele piesei preferate, iar LIDL îți recomandă un vin în funcție de preferințele tale muzicale.

Pentru ca totul să fie și mai interesant, în funcție de genul muzical ales de tine, vei fi salutat în timp real de unul dintre endoserii campaniei – Andra, Virgil Ianțu, Sore, CRBL și Adi Despot.

Site-ul va fi activ un an de zile până în octombrie 2015.

Echipele MRM Worldwide România care au contribuit la dezvoltarea campaniei: GM & Chief Innovation Officer MRM Romania: Nir Refuah; Client Service Director MRM România: Ionela Buta; Senior Art Director MRM Romania: Vlad Macarie; Art Director MRM Romania: Alina Nechita; Copywriter MRM Romania: Sandra Bold; Copywriter MRM Romania: Cristina Tătar; Senior Account Manager MRM Romania: Matei Goncea; Account Executive MRM Romania: Mihai Nistor.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii