FacebookTwitterLinkedIn

La nivel de viață profesională, un angajat vedetă ajunge să fie acela care poate să reziste cât mai mult în câmpul muncii, poate să facă față la cât mai multe presiuni, dar mai ales, poate să stea cel mai mult la birou peste program.

Vestea bună este că acest stil de viață nu reprezintă de fapt drumul către o evoluție și o satisfacție din punct de vedere profesional. Următoarele câteva sfaturi îți vor schimba percepția asupra acestor lucruri:

Stai conectat

La ședințele de la birou încearcă să fii cât mai prezent la discuții. Nu este nevoie să răspunzi la e-mailuri, sau să te ocupi de alte întâlniri simultan. Nu vei fi mai productiv dacă vei alege multitasking-ul.

Învață să spui „nu”

Este foarte important să vezi ce ți se potrivește, dar mai ales, să știi cât poți duce. Esențial nu este să îndeplinești cât mai multe cerințe într-o singură zi, ci să le îndeplinești cât mai bine pe cele pe care le ai deja. Învățând să spui „nu”, vei câștiga timp în a te perfecționa asupra task-urilor pe care le ai, fără a fi nevoie să stai mereu peste program îndeplinindu-le și pe celelalte.

Menține contactul permanent cu managerul tău

Indiferent de poziția pe care o ai în companie este esențial să păstrezi mereu legătura cu managerul tău. Timpul acesta este prețios pentru că șeful tău are oportunitatea să observe cât de dedicat ești job-ului tău și cât de bine îți faci treaba. Astfel, vei elimina posibilitatea ca acesta să îți dea sarcini de parcurs după încheierea programului de lucru.

Traducere și adaptare: Forbes.com