Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Cum să fii plătit pentru valoarea adăugată pe care o creezi și nu pentru orele pe care le lucrezi

Uniunea Agențiilor de Publicitate din România (UAPR) anunță un nou „Atelier pentru profesioniștii din agențiile de publicitate” susținut de Tim Williams, fondator Ignition Consulting Group.
 aboneaza-te
Tim Williams 2

Atelierul se va derula online, în data de 2 septembrie 2020, orele 17:00 și se adresează tuturor profesioniștilor din publicitate care au în atribuțiile de serviciu construirea estimatelor de cost, negocierea fee-urilor de agenție sau orice fel de responsabilitate financiară.

„Agențiile se luptă să extragă valoarea pe care o merită din relațiile cu clienții nu pentru că nu factureaza suficient ci pentru că nu vand clienților ceea ce trebuie. Această „nealiniere” economică este cauza erodarii de zeci de ani a profiturilor agențiilor, dar și pentru deteriorarea gravă a relațiilor agenție-client. Practicile de pricing ale agentiilor de azi dateaza din era industrială. În loc sa propuna metodologii de secol 21, agentiile sunt blocate în prostul obicei de a-si negocia propriile costuri lor în loc sa vanda valoarea pe care o creeaza”, spune Tim Williams în prezentarea seminarului online.

Principalele teme ce vor fi explorate sunt:

  • Strategii de stabilire progresivă a prețurilor – modele utilizate de businessurile de succes de azi și modul în care acestea se pot aplica cu ușurință serviciilor profesionale, cum ar fi agențiile.
  • De ce „oră facturabilă” nu este o „unitate de valoare” (ci doar o unitate de cost) și cum sa vindeti valoarea pe care o creați în alte forme mai eficiente
  • De ce costurile tale nu sunt si nu trebuie sa fie problema clientului. Cum să schimbati focusul discutiei / negocierilor de la transparența costurilor agenției la ceea ce contează cu adevărat: valoarea pe care o creati pentru client / brand.

Vom investiga, de asemenea, de ce si clientii isi doresc o schimbare în compensarea agenției. Unii dintre cei mai mari și mai cunoscuți marketeri din lume isi plătesc agentiile pe baza rezultatelor/ outputului (în loc de resurse / input). Aceasta abordare reflecta valoarea pe care o primeste clientul, si s-a demonstrat ca duce la o imbunatatire radicala a dinamicii relației agenție-client.

Practici dramatic diferite

Pe baza exemplelor din viața reală de la firme din întreaga lume, veți fi inspirati să vă dezvoltați competențele de vanzator profesionist mai bine echipat pentru a face față cumpărătorilor profesioniști de pe cealaltă parte a mesei, inclusiv concepte precum:

  • Cum sa facturezi valoarea outpului/rezultatelor vs. Costul resurselor / inputului.

 

  • Importanța separării valorii ideilor /ideatiei vs implementare si executie.

 

  • Puterea variantelor de pret.

 

  • De ce si cum sa lucrati prioritar cu „Scop of Value” si nu cu „Scope of Work”.

 

  • Cum sa aveti in pitchuri propuneri de pricing mai eficiente si mai creative.

 

  • Cum să creați noi fluxuri de venituri și să vă diversificați portofoliul de remunerații

Înscrierile se pot face până pe data de 28 August 2020, folosind acest link.

Tim Williams este una dintre cele mai importante autorități din lume cu privire strategii de pricing pentru businessuri din sfera serviciilor.

Atelierele lui Tim au fost apreciate de catre agentii si companii de pe toate continentele, iar cărțile și articolele sale au contribuit la formularea strategiilor de pricing și modelelor de business  pentru mii de firme din întreaga lume.

În rolul său de fondator al Ignition Consulting Group (www.ignitiongroup.com), Tim a lucrat cu companii diverse de la agentii independente de dimensiuni medii la rețele multinaționale de agenții, precum si birourile centrale ale celor mai mari grupuri de comunicare.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii