Cautare




, Contributor

Shopping |
|

Cum să aduci confortul de acasă la birou

IMG_1832.jpg
Într-o lume care funcţionează tot mai mult pe repede înainte, în care este nevoie de multă flexibilitate, cu ore petrecute, de multe ori, peste program, biroul a devenit pentru mulţi din angajaţi, o a doua casă. Iar unii angajatori sunt tot mai tentaţi să le creeze angajaţilor acest confort, iar specialiştii sunt gata să le ofere cele mai bune soluţii.

 

Dintr-un showroom, compania COS, o companie specializată în designul de spaţii de birouri, lucrări de construcţii şi instalaţii, project management, renovări şi mobilier pentru spaţiile de birouri din România, a decis să integreze în propriile spaţii de lucru toate soluţiile pe care le propuneau până atunci clienţilor. 

 

 

 

 

 

Astfel, după aproximativ un an de documentare şi muncă efectivă la ceea ce a însemnat amenajarea birourilor, cei 1000 de metri pătraţi, atât cât este suprafaţa pe care o ocupă compania într-o clădire de birouri din nordul capitalei, s-au transformat într-un loc primitor care, pe alocuri seamănă şi oferă confortul unui apartament mai degrabă decât al unui spaţiu de lucru.Denumită sugestiv WorkLab, acest concept îşi propune să reprezinteurmătorul pas în amenajarea spaţiilor de tip open space, spun reprezentanţii companiei. 

De la o minicafenea, cu o canapea galbenă ce linişteşte privirea la spaţiile de lucru ale echipei de sales, care au înglobate soluţii de antifonare astfel încât să nu le deranjeze pe celelalte echipe, şi la camera de relaxare sau cea unde se pot repeta discursuri într-o deplină izolare, fiecare idee a fost preluată de alte companii care au lucrat cu COS. Din portofoliul acostora nu lipsesc nume grele din industria pharma, asigurări sau IT, dar şi telecom sau din domeniul energetic.

Christophe Weller, Managing Partner, COS spune că astfel „angajatii COS pot în continuare să se întalnească cu clienţii în cafenele sau alte locuri din afara biroului, însă noi le oferim o alternativă, un loc al lor, în cadrul spaţiului companiei”.

Amenajarea unui spaţiu de birouri variază de la 200 de euro pe metru pătrat la circa 500-600, în funcţie de cerinţele clienţilor şi de gradul de dificultate al lucrărilor.

Iar cifrele din 2013 arată o creştere, Christophe Weller menţionând că este din acest punct de vedere „cel mai bun an, mai bun chiar decât 2008”.

„La sfârşit de septembrie, venitul nostru operaţional a fost de 11,260 milioane de euro, cu 12% mai mare faţă de anul trecut. La sfârşit de octombrie, în ceea ce priveşte comenzile plasate, am ajuns la 14 milioane de euro. În 2012, în aceeaşi perioadă de timp, semnasem pentru doar 9,5 milioane de euro. Aşadar, anul acesta avem o creştere de 45 %, comparativ cu anul trecut (însă creşterea va încetini până la final de an). Ne aşteptăm să avem cel puţin 15,5 milioane de euro semnaţi până la sfârșitul lunii decembrie. Pe întreg anul 2012, am semnat pentru 11,8 milioane de euro. De aceea, aşteptările noastre sunt legate de o creştere a comenzilor plasate cu 30% în acest an faţă de anul trecut”, a mai spus Christophe Weller.

COS s-a lansat în 1997 ca singurul distribuitor autorizat al produselor grupului Steelcase, lider mondial în industria mobilierului pentru birouri.În 16 ani pe piaţă, a oferit celor peste 1200 de clienţi cu care a colaborat servicii de design de spaţii de birouri, lucrări de construcţii şi instalaţii, project management, servicii de relocare şi mobilier pentru spaţiile de birouri.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii