Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum s-a împărțit audiența TV în aprilie

În aprilie, cele două grupuri rivale, Intact Media Group și Pro TV S.A., și-au conservat cotele de piață TV în mediul urban, față de luna precedentă. Kanal D și România TV și-au crescut cotele de vizionare, în ciuda instalării sezonului cald.
Televiziune

Intact Media Group a înregistrat în aprilie o cotă cumulată de piață de 24,05% în urban, la nivelul lunii martie. Grupul deține televiziunile Antena 1 (12,47%), Antena 3 (8,21%), Antena Stars (2,38%), Euforia (0,71%) și ZU TV (0,28%). Grupul familiei Voiculescu se află la o distanță confortabilă față de Pro TV S.A., care a avut luna trecută o cotă de piață de 20,42% la nivel urban. Trustul deținut de CME operează televiziunile Pro TV (15%), Acasă (3,4%), Pro Cinema (1,1%), Sport.ro (0,66%), Acasă Gold (0,14%) și MTV România (0,12%).

Televiziunea Kanal D a înregistrat o creștere a cotei de piață de 0,13 puncte procentuale, în timp ce România TV a câștigat 0,06 puncte procentuale.

Centrul Național Media (Național TV, Favorit TV și Național 24 Plus), controlat de oamenii de afaceri Ioan și Viorel Micula, a înregistrat o cotă de piață urbană de 3,29%, în creștere cu 0,42 puncte procentuale față de luna martie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii