Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum s-a desfășurat campania „Cumințenia pământului” pe online și pe radio

Campania de comunicare pentru subscripția publică pentru achiziționarea sculpturii „Cumințenia pământului” a lui Constantin Brâncuși s-a derulat în special pe online, radio și televiziune. Mediile tradiționale print și outdoor au lipsit din planurile de media.
cumintenia

În mediul online, valoarea consumului de publicitate pentru campania de comunicare „Brâncuși e al meu” s-a ridicat la 319.836 euro (tarife-listă), în perioada 25 mai – 16 august 2016, conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate” (MIP), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT).

Acest buget semnifică în fapt câți bani valorează mesajele inserate în acest mediu și NU banii cheltuiți efectiv pentru că această campanie este PRO BONO. Așadar, bugetul NU reprezintă cheltuiala Guvernului sau a Ministerului Culturii. Toate bugetele au o valoare simbolică ce arată mai degrabă acoperirea în media. Calculul BRAT s-a făcut pe baza tarifelor-listă de publicitate (rate card).

Campania în online a furnizat 23.931.419 de afișări, în intervalul 25 mai – 16 august a.c., arată raportul BRAT.

Pe radio, în intervalul 21 mai – 13 august, au fost difuzate 501 spoturi pentru campania „Bâncuși e al meu”, reprezentând un buget brut de 223.273 euro (rate card). Acest volum este unul simbolic, pentru că această campanie de comunicare este pro bono.

Printul și panotajul n-au contat în strategia de media a campaniei. În print s-a consumat o singură machetă de presă, iar în outdoor au fost angajate 12 fețe de suuport, în intervalul 27 iunie – 1 august.

„Desfășurarea de forțe” a campaniei avut loc în mediul online și pe televiziune.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

VEZI CARE ESTE IMPACTUL CAMPANIEI „CUMINȚENIA PĂMÂNTULUI” ÎN SOCIAL MEDIA ȘI PE ONLINE

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii