FacebookTwitterLinkedIn

Tuborg a fost brandul cel mai promovat pe televiziune de către URBB, în prima parte a acestui an (1 ianuarie – 5 iunie), cu un volum de 1.492 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30) pe targetul comercial (18 – 49 de ani). Bugetul înregistrat de Tubor este cu 62% mai mare decât cel de anul trecut. (Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.)

Reclamele pentru Tuborg au fost inserate pe 13 televiziuni. Cele mai mari volume de audiență pentru acest brand au fost livrate de Antena 1 (413,1 GRP’30) și de Pro TV (372,2 GRP’30). Campaniile Tuborg s-au mai derulat pe două canale de știri (Antena 3 și B1 TV), trei de filme (AXN, AXN Sci Fi și Universal Channel) și trei muzicale (Kiss TV, UTV și MTV România).

Din planul de media al promovării Tuborg au lipsit televiziunile Kanal D, Prima TV, Pro Cinema și canelele televiziunii publice (TVR 1 și TVR 2). În primele trei luni ale acestui an, Tuborg nu a consumat deloc publicitate TV. (Sezonul rece!) De abia în aprilie, brandul a strâns 1.033,9 GRP’30 pe tragetul comercial. În luna mai, consumul s-a redus substanțial față de luna precedentă: 238,4 GRP’30.

Brandul de bere populară Skol a înregistrat un volum de 1.398,6 GRP’30 pe targetul comercial, cu 19,5% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut. Campaniile Skol s-au văzut pe 14 televiziuni. Antena 1 (360,2 GRP’30) și Pro TV (253,7 GRP’30) au livrat cele mai mari volume de audiență. În planul de media au mai fost incluse stațiile Antena 2, AXN, AXN Sci Fi, Discovery, National Geographic Wild și TCM. Au fost alese două stații de știri, B1 TV și Realitatea TV, și două de sport, GSP TV și Sport.ro. Au lipsit din planificare stațiile Kanal D, Prima TV, TVR1 și TVR2, Antena 3 sau România TV.

United Romanian Breweries Bereprod nu a derulat campanii de promovare TV pentru brandul Carslberg. În total, URBB a adunat 2.890,5 GRP’30 pe targetul comercial, în perioada 1 ianuarie – 5 iunie a.c., cu 14,3% mai mult decât în anul precedent, fiind al patrulea investitor în publicitate de pe piața berii.