Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum s-au promovat berarii pe televiziune: Romaqua Group Borsec

albacher.jpg
Campaniile de promovare ale brandului de bere Albacher, aparținând Romaqua Group Borsec, au obținut pe televiziuni un volum de 497 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30), în perioada 1 ianuarie – 5 iunie a.c. Bugetul de publicitate este mai mic cu 39,2% față de cel din aceeași perioadă a anului trecut.

Grosul campaniilor TV pentru berea Albacher s-a derulat pe Pro TV, stație care a livrat 373,1 GRP’30 pe targetul comecial (urban, 18 – 49 de ani). (Pe baza punctelor de audiență – GRP’30, televiziunile cumpără spații de publicitate de la televiziuni.)

Reclamele Albacher s-au văzut pe 9 televiziuni în prima parte a anului. Alte stații care au furnizat audiență pentru berea Albacher: Kanal D (37,1 GRP’30), România TV (31 GRP’30), Antena 1 (15 GRP’30) și Realitatea TV (9,5 GRP’30).

Planul de media a mai cuprins televiziunile Prima TV, MTV România, Sport.ro și Antena 3. Au lipsit canalele tematice și cele de filme.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii