Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum s-au mișcat televiziunile de filme în sondajele de audiență?

imagesCAKKBJCZ.jpg
Pro Cinema și Diva Universal și-au disputat supremația audienței pe nișa stațiilor de filme, în 2012. În urban, au alergat „umăr la umăr”, dar la nivel național Pro Cinema a avut avantajul unei acoperiri mai bune.

Audiențele medii ale stațiilor de filme Pro Cinema și Diva Universal au fost, la nivel urban, de 21.000 de telespectatori pe minut (0,2%), respectiv 20.000 de persoane pe minut (0,2%). Spre deosebire de Pro Cinema, programul Diva Universal este puternic orientat către publicul feminin.

În imediata apropiere a celor două televiziuni s-a plasat AXN, cu o audiență medie de 19.000 de telespectatori pe minut (0,2%). Universal Channel a fost a patra stație pe această nișă, cu o audiență medie anuală de 12.000 de telespectatori pe minut. TCM și MGM au înregistrat audiențe medii anuale de 6.000 de persoane pe minut, respectiv 4.000.

La nivel național, datorită acoperirii mai bune în teritoriu, Pro Cinema, aparținând grupului Pro TV S.A, a avut o audiență medie de 35.000 de telespectatori pe minut. Diva Universal a înregistrat o medie de 26.000 de persoane pe minut, în timp ce AXN a stat în „coasta Divei”, cu o medie de 25.000.  

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii