
În perioada 1 ianuarie – 15 decembrie 2015, Disney Junior a livrat clienților publicitari un volum de 19.068 puncte de audiență (Gross Rating Points – GRP’30) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani). Este cel mai mare buget de audiență de pe această nișă de televiziune. Volumul este mai mare cu 37% față de cel din aceeași perioadă a anului trecut.
Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de publicitate de la televiziuni.
Disney Channel, „fratele mai mare” al lui Disney Junior, a înregistrat o creștere de 7% a volumului de audiență, ajunând la 14.244 GRP’30 pe targetul comercial.
Creșteri ale bugetelor de audiență față de 2014 au înregistrat Cartoon Network (21%) și Nickelodeon (24%). În schimb, Minimax/A+ și Boomerang și-au redus audințele de publicitate pe targetul comercial cu 5,6%, respectiv 5,3%.
În perioada analizată, televiziunile de pe acestă nișă au furnizat clienților publicitari un volum de audiență de 54.533 GRP’30 pe targetul comercial, în creștere cu 15,6% față de 2014. Acest buget reprezintă 2,7% din volumul livrat de piața TV în intervalul 1 ianuarie – 15 decembrie 2015.
Regia de publicitate Thematic Channels vinde spații de reclame pentru televiziunile Disney Channel, Disney Junior, Minimax, Cartoon Network, Boomerang și Nickelodeon.